Tā dēvētā "melnā piektdiena", kurā tirgotāji ar atlaižu akciju un mārketinga kampaņām ievada Ziemassvētku iepirkšanās neprātu, pasaules lielākajās pilsētās kārtējo reizi krietni satricinājusi ļaužu prātus, vēsta "Reuters".

Melnā piektdiena ASV tradicionāli tiek atzīmēta pirms Pateicības dienas, taču iepirkšanās sezonas sākumu pārņemušas arī daudzas citas valstis, tostarp Krievija, Japāna, Lielbritānija un citas.

"Melnajā piektdienā" gūtie mazumtirdzniecības ieņēmumi var veidot pat līdz 30-40% no uzņēmumu gada kopējās peļņas, lielās atlaižu dienas vērienu raksturo "Reuters". Aģentūra arī vērtē, ka šogad iepirkšanās vēriens sarucis, un, salīdzinot ar pērno gadu, atlaides nav bijušas tik grandiozas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!