Foto: Reuters/Scanpix/LETA

Lielbritānijas kosmētikas zīmols "Lush" paziņojis par atteikšanos no turpmākas sociālā tīkla "Instagram" lietošanas, ziņo "The Times".

"Lush", Lielbritānijas reģionā Dorsetā bāzēta kosmētikas zīmolu ķēde ar vairāk nekā 100 veikaliem, kas pārdod tikai ar rokām gatavotus kosmētiskos produktus, publicējusi paziņojumu "Instagram", paskaidrojot saviem 570 tūkstošiem sekotāju, kāpēc pieņēmuši lēmumu šo platformu pamest.

"Sociālie mediji arvien vairāk apgrūtina cilvēku savstarpējo komunikāciju. Mēs esam noguruši cīnīties ar algoritmiem, un mēs nevēlamies maksāt, lai parādītos jūsu ziņu lentē, tāpēc esam nolēmuši atvadīties no dažiem mūsu sociālajiem kanāliem un atvērt sarunu starp jums un mums," savu nostāju paudis uzņēmums, piebilstot, ka "mēs gribam, lai sociālie tīkli vairāk ir par aizraušanos, nevis "laiku" skaitu".

"Lush" sekotāju vidū šis lēmums izraisījis pārsteigumu. Komunikācijas menedžere Nina Saveca izteikusies, ka šis ir "savāds lēmums tik vizuālam zīmolam". Tāpat viņa pieņem, ka uzņēmums vairāk ietekmēs influencerus un viedokļu līderus, lai viņi sociālajos tīklos turpinātu par viņiem runāt.

"Lush" solis izraisījis diskusijas sociālajos tīklos – daži domā, ka citi varētu sekot šim piemēram, savukārt citi bijuši ciniskāki. Deniels Medžī tviterī rakstīja, ka, viņaprāt, ""Instagram" biznesam ir miris, ja vien uzņēmums nevēlas izmest krietnas naudas summas, jo tagad sasniegt cilvēkus tur ir grūti."

Sāra Hovela tvītoja: "Izdzēst savu sociālo mediju profilu ir labākais sabiedrisko attiecību solis, kā likt cilvēkiem runāt par tevi".

Pagājušajā gadā kompānija bija izpelnījusies pastiprinātu uzmanību par strīdīgo kampaņu par slepenās policijas ļaunprātīgu izmantošanu. Veikalu skatlogos tika izvietoti attēli, kuros redzams cilvēks – vienā pusē policijas formā, bet otrā civilajā apģērbā. Attēlā redzamais uzraksts vēstīja - "Samaksāja, lai melotu".

Šī kampaņa bija izpelnījusies plašu kritiku no policijas puses, kas uzskatīja, ka tiek mēģināts mazināt ticību profesijai.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!