Foto: AP/Scanpix/LETA

Straumēšanas pakalpojumu sniedzējs "Hulu" jau ir sasniedzis 28 miljonus sekotāju, kas ir par trīs miljoniem vairāk nekā 2018. gadā, vēsta "CNN Business".

Šis ir ievērojams pieaugums video straumēšanas uzņēmumam, tomēr "Hulu" joprojām krietni atpaliek no straumēšanas giganta "Netflix", kam pasaulē ir teju 150 miljoni abonentu, norāda medijs.

"Hulu" ir pieejams tika ASV un tam ir cits biznesa modelis, kas sevī ietver reklāmu pārdošanu, kā arī bezmaksas versiju.

"Uzņēmuma nepārtrauktā izaugsme un tā satura sakārtošana atspoguļo mūsu ieguldījumu produktā, programmu izstrādē, zīmolā, klientu pieredzē un biznesa stratēģijā", sacījis uzņēmuma vadītājs Rendijs Frīrs.

Viņš arī atklājis, ka ir gaidāmi gan jauni seriāli, gan programmu izlases. Populārākais no uzlabojumiem būšot "Marvel Television" tiešraides seriāli, kurus plāno demonstrēt 2020. gadā, atsaucoties uz šī gada jauno un rekordus lauzušo filmu "Atriebēji: Noslēgums".

Lielākā daļa no "Hulu" akcijām pieder izklaides industrijas milzim "Disney", līdzīgi arī nesen "Disney" iegādājās lielu daļu no straumēšanas tīkla "Fox". "Disney" uzskata, ka jauniegūtās akcija iekļaujas straumēšanas vispārējā stratēģijā, ziņo "CNN Business".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!