Igauņu jaunuzņēmums 'Promoty' piesaista 1,2 miljonu eiro investīcijas
Foto: Publicitātes attēli

Platforma "Promoty", kas savieno zīmolus ar influenceriem "Instagram", noslēgusi investīciju piesaistes kampaņu, piesaistot 1,2 miljonu eiro investīcijas, kas paredzētas, lai nostiprinātu savu pozīciju tirgū un integrētu citas sociālo mediju platformas, informē uzņēmuma pārstāvji.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Pagājušajā nedēļā "Promoty" izziņoja investīciju piesaisti 800 tūkstošu eiro apmērā ar mērķi nostiprināt pozīciju Baltijas un Skandināvijas tirgos, kā arī paplašināt darbību citās platformās kā "TikTok" un 'Youtube".

28 stundu laikā investori izrādīja interesi, ieguldot vairāk nekā 1,7 miljonus eiro, līdz ar to finansēšanas kārta tika palielināta līdz 1,2 miljoniem eiro.

Papildus piesaistītais kapitāls tiks investēts tehnoloģijas uzlabošanā. "Mūsu produkta attīstīšanas mērķis iekļauj produkta pilnveidošanu un adaptāciju masu tirgum, kā arī citu populāru sociālo mediju platformu kā "TikTok" un "Youtube" integrēšanu,"saka uzņēmuma vadītājs Aleks Koha. "Papildus piesaistītās investīcijas palīdzēs mums sasniegt šos mērķus ātrāk," viņš piebilst.

Platforma dibināta 2017. gada beigās, un fokusējas uz attiecību veidošanu zīmolu un influenceru starpā. "Mēs ticam, ka labākās sadarbības rodas tad, kad zīmoli atrod savus patiesos fanus," skaidro Koha.

Galvenais finansēšanas kārtas līderis ir Vijay Sharma, pieredzējis uzņēmējs, eņģeļu investors, kā arī iepriekšējās kārtas stratēģiskais investors.

"Viņš pagājušajā gadā mums devis daudz labu padomu, kā arī palīdzējis "atvērt durvis" uz Āziju," saka Koha.

"Promoty" sākotnējo sēklas investīciju 65 tūkstošu eiro apmērā ieguldīja Kristjans Raude un Madis Mūrs, kuri ir Igaunijas Biznesa Eņģeļu Tīkla biedri. 2020. gada februārī "Funderbeam" platformā "Promoty" piesaistīja investīcijas 445 tūkstošu eiro apmērā.

Igauņu jaunuzņēmums "Promoty" ir izveidojis influenceru mārketinga platformu ar fokusu uz mikro-influenceriem. Līdz šim platformu ir izmantojuši vairāk nekā 46 000 influenceru un 34000 uzņēmumu 8 valstīs, tai skaitā, Latvijā. Starp "Promoty" klientiem ir tādi zīmoli kā "Wolt", "Circle K", "Orkla", "Swedbank", "SEB" u.c.


Seko "Delfi" arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

TikTok Wolt Circle K Instagram Swedbank
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form