Foto: Publicitātes foto

Latvijā izveidotais digitālo zīmola vadlīniju rīks "Corebook" uzņemts Kalifornijas "500 Sartups" jaunuzņēmumu akseleratora Eiropas apakšprogrammā "500 Georgia Batch 2", liecina jaunuzņēmuma sniegtā informācija.

Tā ir septiņu mēnešu akselerācijas programma, kas palīdz jaunuzņēmumiem palašināties reģionāli un globāli. Ņemot vērā pasaules situāciju, programma notiek attālināti, un tā sākās novembrī.

Lai komunicētu zīmola stratēģijas, vizuālās un skaņu identitātes vadlīnijas, "Corebook" platformu šobrīd izmanto, piemēram, auto zīmols "Opel", skaļruņu kompānija "Monitor Audio", kā arī "McCann London", infomē jaunuzņēmums.

""500 Startups" – pasaulē vadošie mentori, detalizēti izstrādātā akselerācijas programma un pieejamais kontaktu tīkls gan Gruzijā, gan Sanfrancisko – mums ļaus izaicināt uzskatus par iesākto uzņēmuma virzienu. Mēs šo uzskatām kā jaunuzņēmumu augstskolu, kuru esam apņēmumušies absolvēt ar izcilību. Šī ir unikāla iespēja, ņemot vērā faktu, ka pat Hārvarda Universitātē ir vieglāk tikt uzņemtam nekā "500 Startups", jo konkurence ir ļoti liela," stāsta jaunuzņēmuma partneris un radošais direktors Jānis Vērzemnieks.

"Corebook.io" platforma oficiāli ir uzsākusi darbību šā gada februārī. Jūlijā "Corebook" noslēdza līgumu ar riska kapitāla fondu "Baltic Tech Ventures" ar plānu pakāpeniski piesaistīt līdz ceturtdaļmiljona investīciju, lai turpinātu attīstīt produktu un apgūtu jaunus starptautiskos tirgus.

Uzņēmumu dibinājuši trīs partneri: Aigars Āboltiņš, Vērzemnieks un Maksims Kušnarevs (fotogrāfijā).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!