Foto: DELFI

Pandēmijas laikā jauni interneta veikali saradās kā sēnes pēc lietus, un pircējiem tikai atlika izvēlēties sev ērtāko un labāko. Aiz katra interneta veikala stāv kāds cits uzņēmums, kas meklē piemērotāko risinājumu, lai tirgotājs spētu noturēt pircēju uzmanību.

Tāds ir arī e-komercijas informācijas tehnoloģiju risinājumu izstrādātājs SIA "ITD Media", kas zināms ar nosaukumu "Magebit". Uzņēmuma dibinātāji Artūrs Krūze un Kristaps Rjabovs jau būdami jaunieši, hobija līmenī nodarbojušies ar programmēšanu, taču hobijs pāraudzis uzņēmumā, kura apgrozījums jau sasniedz vairākus miljonus eiro.

Tāds ir arī e-komercijas informācijas tehnoloģiju risinājumu izstrādātājs SIA "ITD Media", kas zināms ar nosaukumu "Magebit. Uzņēmuma dibinātāji Artūrs Krūze un Kristaps Rjabovs jau būdami jaunieši, hobija līmenī nodarbojušies ar programmēšanu, taču hobijs pāraudzis uzņēmumā, kura apgrozījums jau sasniedz vairākus miljonus eiro.

Viņi portālam "Delfi Bizness" stāsta:

  • kā sāka savu uzņēmējdarbību;
  • kā izdevies sasniegt esošo apgrozījumu un iegūt klientus dažādās pasaules valstīs;
  • kur viņi atrod un kā piesaista jaunos profesionāļus;
  • kādas ir klientu vēlmes mājaslapu un interneta veikalu izstrādē;
  • kādas raksturīgākās kļūdas pielaiž uzņēmumi mājaslapu izveidē;
  • kādi ir uzņēmuma nākotnes plāni. 

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!