Foto: Picjumbo

"Tele2" investēs vairāk nekā pusmiljonu eiro digitālo apkalpošanas kanālu attīstībā. Investīcijas tiks ieguldītas pašapkalpošanās portāla, mobilās lietotnes un internetveikala iespēju paplašināšanā un lietojamības uzlabošanā, it īpaši mobilajās ierīcēs, informē uzņēmums.

"Šobrīd vairāk nekā trešdaļa uzņēmuma klientu regulāri tiek apkalpoti pašapkalpošanās portālā un mobilajā lietotnē. Savukārt internetveikalā pirkumus veic aptuveni puse uzņēmuma klientu. Visstraujākais aktivitātes pieaugums ir novērojams "Tele2" mobilajā lietotnē, jo gada laikā tur apkalpoto darījumu skaits palielinājies par 96%," teic "Tele2" komercdirektors Raivo Rosts. "Vienlaikus "Tele2" mērķis nav visu klientu apkalpošanu novirzīt uz interneta vidi, bet gan izmantot internetvides un klātienes apkalpošanas priekšrocības, nodrošinot viegli pieejamu informāciju un ātru klientu atbalstu."

Kā atzīst uzņēmumā, par to, ka digitālās vides priekšrocības iedzīvotāji novērtē arvien vairāk, liecina arī fakts, ka uzņēmuma klientiem nosūtīto papīra rēķinu skaits gada laikā samazinājies par aptuveni 4%. Šis ir būtisks rādītājs, ņemot vērā, ka kopējais izrakstīto rēķinu skaits gada laikā ir pieaudzis par 6,5% un pieslēgumu skaits "Tele2" tīklā ir vairāk nekā 1 miljons.

Lai arī attīstās dažādas digitālās klientu platformas, "Tele2" klientu paradumu vidū joprojām vērojams arī tā saucamais "ROPO efekts" (Research Online, Purchase Offline), kas raksturīgs arī citiem ierīču un pakalpojumu tirgotājiem Latvijā. Proti, gandrīz katrs otrais uzņē,muma klients (45%), pirms pirkuma veikšanas "Tele2" klientu centrā, ir izpētījis piedāvājumu "Tele2" mājaslapā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!