Foto: LETA

Mobilo sakaru operators "Tele2" drīzumā piedāvās biznesa klientiem fiksētos telefonu sakarus, šī pakalpojuma attīstībā investējot vairāk nekā 150 000 eiro, informē uzņēmums.

Tādējādi turpmāk "Tele2" biznesa klientiem nodrošinās gan mobilos un fiksētos telefonu sakarus, gan arī mobilo internetu.

"Mūsu analīze rāda, ka Latvijā aptuveni 70% uzņēmumu mājaslapās kā kontakttālrunis ir norādīts fiksētais numurs, kuru klienti dažādu iemeslu dēļ vēlas saglabāt. Šie numuri ir integrēti mājaslapu darbībā un, mainot sakaru pakalpojumu sniedzēju, uzņēmumiem ir svarīgi tos saglabāt. Mēs paplašinām pakalpojumu klāstu, respektējot uzņēmumu vēlmi iegūt pie mums visu sev nepieciešamo. "Tele2" šiem klientiem varēs nodrošināt sakaru risinājumus, apvienojot mobilā un fiksētā tīkla priekšrocības, piemēram, pieslēdzot virtuālo zvanu pārvaldnieku "Teamer", kas savukārt dos iespēju būtiski uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti," saka "Tele2" valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

Uzņēmumā norāda, ka fiksēto balss zvanu pakalpojuma attīstība ir loģisks solis uzņēmuma vēlmē attīstīt darbību biznesa klientu segmentā, piedāvājot tiem specializētus pakalpojumus.

"Tele2" biznesa klientiem piedāvās divus dažādus fiksētu telefonu sakaru tarifa plānus. Lai pievienotu fiksēto telefona numuru, uzņēmumam ir nepieciešams interneta pieslēgums.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!