Foto: Publicitātes attēli
Viens no lielākajiem viedtālruņu zīmoliem pasaulē "Vivo" plānojis strauju paplašināšanos Eiropā, raksta "The Verge".

Kompānija darbu uzsākusi jau viedtālruņu un aksesuāru tirdzniecību sešos jaunos tirgos – Lielbritānijā, Francijā, Vācijā, Itālijā, Polijā un Spānijā.

"Vivo" flagmanis patlaban ir "X51 5G" tālrunis, kas ir uzlabota tālruņa "X50" versija, taču uzņēmums Eiropu plāno iekarot arī ar citiem tālruņiem.

"Mēs esam gandarīti uzsākt darbu Eiropā, un iepazīstināt šī reģiona iedzīvotājus ar kompāniju un tās produktiem," sacījis "Vivo" Eiropas prezidents Denijs Dengs. "Šis gads ir bijis izaicinājumu pilns gan cilvēkiem, gan uzņēmumiem visā pasaulē, un mainījušās daudzas lietas. Taču mūsu apņemšanās nav mainījusies," viņš piebildis.

"Kopš mūsu pirmā soļa starptautiskajos tirgos 2014. gadā, mēs esam apņēmušies piegādāt cilvēkiem inovatīvus un kvalitatīvus produktus. Tā kā mūsu produkciju lieto jau vairāk nekā 370 miljoni cilvēku visā pasaulē, esam pārliecināti, ka iekarosim patērētāju uzticību arī Eiropā," norādījis prezidents.

"Vivo" bieži vien redzams piecu pasaules lielāko viedtālruņu sarakstā, uzņēmuma lielākais tirgus ir Āzija – Ķīna, Indija un citas valstis. Jaunākie IDC dati gan liecina, ka pēdējā laikā to no lielāko tālruņu kompāniju saraksta izstūmis "Oppo", ierindojot sestajā vietā.

"Vivo" dzirdams arī saistībā ar dažādu jaunu funkciju izmēģināšanu, kuras sākotnēji demonstrē kā konceptus. Starp tiem var minēt ekrānā iebūvētus pirkstu nospieduma sensorus un izbīdāmas selfiju kameras.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!