Foto: LETA

"Ādažu čipsu" ražotājs "Latfood" pērn strādāja ar 9,511 miljonu latu apgrozījumu, kas ir par 6% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt pretēji peļņai 2010.gadā uzņēmums gadu pabeidzis ar 147,1 tūkstoša latu zaudējumiem, liecina datubāzē "Lursoft" publicētais uzņēmuma finanšu pārskats.

"Latfood" vadības ziņojumā norādīts, ka pērn vairākām produktu ražošanas izejvielām bija vērojams būtisks iepirkuma cenu pieaugums, ko ietekmēja nepastāvīgie laika apstākļi un sliktās ražas, kas savukārt bija iemesls cenu izmaiņām pasaules biržās un būtiski ietekmēja saražotās produkcijas pašizmaksu.

Kompānijas vadība informēja, ka starp Baltijas valstīm vislabākos apgrozījuma pieauguma rezultātus "Latfood" pagājušajā gadā izdevies sasniegt Igaunijā, kur pārdošanas rādītājus izdevies pārsniegt par 16,7%. Savukārt apgrozījums Latvijā palika gandrīz 2010.gada līmenī, pieaugumam nesasniedzot pat 1% līmeni.

"Latfood" vadība arī norāda, ka, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, eksporta realizācijas apmēri ārpus Eiropas Savienības tirgus ir dubultojušies. "Lai nodrošinātu pieaugošo pieprasījumu eksporta tirgos, kompānija palielināja ražošanas jaudas un vasaras sezonā ieviesa ražošanu trijās maiņās," teikts vadības ziņojumā.

Uzņēmuma vadība arī informēja, ka kopējais pagājušajā gadā veikto kapitālieguldījumu apmērs sasniedza 22,7 tūkstošus latu.

Pērn veiktas arī pārmaiņas "Ādažu čipsu" zīmola vizuālajā identitātē, kas ir vērienīgākās izmaiņas uzņēmuma pastāvēšanas laikā. "Līdzās vizuālajām pārmaiņām "Ādažu čipsu" zīmols ir izvirzījis jaunas vērtības un komunikācijas mērķus. Līdz ar to tika veikts daudz ieguldījumu mārketinga jomā - izveidota jauna mājaslapa "cipsi.lv", kā arī norisinājās reklāmas kampaņas televīzijā un internetā," klāstīja "Latfood" vadība.

Savukārt šogad uzņēmums ir paredzējis uzlabot savas darbības finanšu rādītājus, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, tostarp līdzīgi kā iepriekšējā gadā, uzņēmuma darbības prioritāte būs produkcijas eksporta pieaugums un sistemātiska uzņēmuma produkcijas īpatsvara palielināšana Baltijas tirgū, kas balstīta uz jaunu produktu izstrādi vietējā tirgū, ka arī jaunu produktu ieviešanu ārvalstu tirgos.

Uzņēmuma vadība arī pauda, ka "izmaksu sabalansētība, Baltijas noieta tirgus daļas stabils pieauguma nodrošinājums un ražošanas efektivitātes uzlabošana ir faktori, kas spēs nodrošināt uzņēmuma nozīmīgo lomu uzkodu ražošanā un realizācijā Latvijā un Baltijā kopumā".

2010.gadā "Latfood" strādāja ar 8,987 miljonu latu apgrozījumu, kas ir par 6% vairāk nekā gadu iepriekš, un guva 234,5 tūkstošu latu peļņu pretēji zaudējumiem gadu iepriekš, liecina "Lursoft" datubāzē publicētais uzņēmuma gada pārskats.

"Latfood" ir lielākais kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu ražotājs Latvijā ar aptuveni 43% lielu tirgus daļu. Tā specializācija ir kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu ražošana. Uzņēmums dibināts 1993.gadā. Kompānijas produkcija Latvijā galvenokārt tiek realizēta ar zīmolu "Ādažu čipsi", bet eksporta valstīs ar zīmolu "Taffel".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!