Šipkēvics: 'Radio SWH' akcionāre saņēmusi mājienus, ka radio jāpārdod 'Russia Today'
Foto: DELFI

"Radio SWH" vairākuma akcionāre Tatjana Tolstaja, kura savas radio kapitāldaļas dziras pārdot Austrijā reģistrētajai firmai "Baltic News Network GmbH" piederošajam uzņēmumam SIA "Media Support", iepriekš saņēmusi mājienus, ka "Radio SWH" akcijas jāpārdod Krievijas mediju tīklam "Russia Today", raidījumam "Nekā Personīga" pastāstījis "Radio SWH" līdzīpašnieks Jānis Šipkēvics.

"Mūsu trešajai akcionārei no noteiktām aprindām nāca mājieni, ka, ja viņa pārdos savas akcijas, tad tās, protams, jādara mūsu kaimiņzemes lielākajam propagandas mediju tīklam ''Russia Today'','' raidījumam teica Šipkēvics, piebilzdams, ka "es šos cilvēkus nepazīstu un mani ar viņiem nesaveda kopā, bet es ļoti novērtēju mūsu akcionāres drosmi, ka viņa to nepieļāva".

Tolstaja 80% "Radio SWH" akciju iegādājās pirms trim gadiem, taču tagad nolēmusi paplašināt savu kinoteātru tīklu, ieejot Zviedrijas un Somijas tirgos, tādēļ arī nolēmusi pārdot savas radio kapitāldaļas.

''Būdama solīda kundze, viņa laicīgi par šo te mājienu brīdināja un mēs sapratām, ka mums ļoti ātri jānoreaģē un jāatrod investors, lai šāds darījums pat teorētiski nebūtu iespējams,'' "Nekā Personīga" skaidroja Šipkēvics.

Saskaņā ar raidījuma vēstīto Šipkēvics uzrunājis vairākus potenciālos radio kapitāldaļu pircējus. Darījumam piekritis uzņēmējs Aivars Gobiņš, kurš plašāk pazīstams kā Šveices advokāta un agrākā Aivara Lemberga uzticamības personas Rūdolfa Meroni pārstāvis. Gobiņš ieņem amatus vairāk nekā 20 firmās un biedrībās, kas saistītas ar Meroni, aplēsis "Nekā Personīga".

Uz "Nekā Personīga" žurnālista jautājumu par to, vai Šipkēvicu nemulsinot Gobiņa un Meroni saistība, viņš atbildējis: "Es nekad neesmu ticies ar šo kungu, ko jūs minējāt, un nezinu, ko viņš domā un kā viņš izsakās. Es vedu sarunas ar Aivaru Gobiņu. Mēs esam atraduši kopīgu valodu un viens otram uzticamies."

Kā raidījumam norādījis Gobiņš, ''Radio SWH'' jaunais īpašnieks neesot Meroni, bet kāds Austrijas uzņēmums. Tāpat viņš norādījis, ka akciju pārdošanas darījums nav pilnībā noslēdzies un "Radio SWH" šobrīd gatavojot nepieciešamos dokumentus, ko prasa nesenie grozījumi likumos, proti, masu mediju īpašnieku maiņa var notikt tikai ar Ministru kabineta apstiprinājumu.

Raidījums atgādina, ka Krievijas valsts finansētais mediju koncerns "Rossija Segodnja" Latvijas mediju tirgū vēlējās ienākt jau 2015.gadā, kad tā vadītājs Dmitrijs Kiseļovs Rīgā gribēja reģistrēt pārstāvniecību, bet Uzņēmumu reģistrs to neļāva. Pēcāk Latvijā sāka darboties ''Sputnik'' "informācijas portāls", kura domēnu ''sputnik.lv'' aizliedza. Tiesa, portāls ātri vien reģistrējās ārvalstīs un turpina strādāt. Kā vēsta raidījums, ''Rossija Segodnja'' koncernā esošā "Sputnik" radio ierakstus pārraidīja ar bijušo partijas "Saskaņa", vēlāk partijas ''Alternatīvie'' politiķi Aleksandru Mirski saistītais ''Auto radio''.

Sharing Options

Source

www.DELFI.lv

Tags

Jānis Šipkēvics (Radio SWH) Radio SWH Sputnik (Kremļa medijs) Uzņēmumu reģistrs
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form

Komentāri
komentēt kā anonīms lietotājs
Komentējot Jūs piekrītat Lietošanas noteikumiem
Lasīt komentārus Lasīt komentārus