Foto: AFP/Scanpix

Veikalu "Zara" īpašnieks Latvijā "Apranga LV" pagājušajā gadā strādāja ar 12,335 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 6,4% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pieauga par 6,5% un bija 1,238 miljoni eiro, liecina datubāzē "Lursoft" publiskotais gada finanšu pārskats.

Uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka 2015. gads zīmolam "Zara" Latvijas tirgū bija viens no veiksmīgākajiem pastāvēšanas vēsturē. Neskatoties uz joprojām esošajām negatīvajām ārvalstu tūristu plūsmas tendencēm, kompānijai ir izdevies sasniegt labus rezultātus, pateicoties iekšējā tirgus pieprasījuma izaugsmei. Veiksmīgas apģērbu kolekcijas un plašāks zemas cenas produktu klāsts kompānijai pērn nodrošināja apgrozījuma un peļņas pieaugumu.

Vienlaikus kompānijas vadība norāda, ka pērn uzņēmums neatvēra jaunus "Zara" veikalus. Kompānijas prioritātes aizvadītajā gadā bija zīmola pozīcijas nostiprināšana tirgū. Kopumā kompānija 2015. gadu vērtē pozitīvi.

2016. gads zīmolam "Zara" būs ļoti svarīgs, jo tiks ieviesti vairāki nozīmīgi projekti, tostarp pavasarī tiešsaistes tirdzniecība, kas papildu pildīs noieta kanāla funkciju, piesaistot zīmolam jaunus "digitālos" pircējus, kā arī jauni tehnoloģiskie procesi šā gada beigās, kas paaugstinās veikalu snieguma efektivitāti.

2014. gadā "Apranga LV" strādāja ar 11,59 miljonu eiro apgrozījumu un 1,163 miljoniem eiro peļņu.

"Apranga LV" ir dibināta 2004. gadā. Uzņēmuma apmaksātais pamatkapitāls ir 100 tūkstoši latu (142,3 tūkstoši eiro), un uzņēmums pieder Lietuvas kompānijai "Apranga Akcine prekybos bendrove".

"Apranga Group" grupā Latvijā ietilpst uzņēmumi "Apranga", veikalu "Zara" pārvaldnieks " Apranga LV", veikalu ""Bershka" pārvaldnieks "Apranga BPB", veikalu "Pull&Bear" pārvaldītājs "Apranga PLV", veikalu "Stradivarius" pārvaldītājs "Apranga SLV" un veikalu "Massimo Dutti" pārvaldnieks "Apranga MLV".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!