Foto: Fizioterapeites ieteikti vingrojumi bērna plaušu veselībai

Foto: Fizioterapeites ieteikti vingrojumi bērna plaušu veselībai
Foto: Publicitātes attēli

Aukstajā sezonā aktuālas kļūst dažādas elpošanas sistēmas saslimšanas, kurām visbiežāk tiek pakļauti mazi bērni. Šādu saslimšanu rezultātā tiek izjaukts bērna ierastais elpošanas ritms, samazināts krūškurvja kustību apjoms, kā arī vispārēja organisma imunitāte, tāpēc ir svarīgi veikt dažādus vingrojumus, kas palīdzēs uzlabot bērna plaušu ventilāciju, krūšukurvja mobilitāti un imunitāti.

"Nepietiekoši novērtēts ir elpošanas vingrinājumu nozīmīgums. Cilvēkam nepieciešams skābeklis tāpat kā automašīnai degviela. Jo efektīvāka elpošana, jo bērns būs enerģiskāks un veselāks," apgalvo veselības centra "Vivendi" sertificēta fizioterapeite Lauma Zvirbule.

Lūk, fizioterapeites seši piedāvātie vingrinājumi plaušu veselībai!

Iesildošs vingrojums. Pozīcija: guļus ar vēderu uz bumbas. Ieelpa caur degunu, izelpa caur muti. Ieelpā vēders piepūšas, izelpā - saplok.

Foto: Fizioterapeites ieteikti vingrojumi bērna plaušu veselībai
Foto: Publicitātes attēli
Foto: Fizioterapeites ieteikti vingrojumi bērna plaušu veselībai
Foto: Publicitātes attēli

Pozīcija: guļus ar vēderu uz bumbas, pēdas un plaukstas pie grīdas. Ieelpā atceļ vienu kāju un pretējo roku, izelpā atgriežas sākuma pozīcijā. Atkārtot ar otru roku un kāju.

Foto: Fizioterapeites ieteikti vingrojumi bērna plaušu veselībai
Foto: Publicitātes attēli
Foto: Fizioterapeites ieteikti vingrojumi bērna plaušu veselībai
Foto: Publicitātes attēli

Pozīcija: guļus ar vēderu uz bumbas, pēdas un plaukstas pie grīdas. Priekšā uz grīdas spalviņa. Ar rokām iet uz priekšu un lēnām pūš spalviņu uz priekšu - cik tālu vien var, turot muguru taisni.

Foto: Fizioterapeites ieteikti vingrojumi bērna plaušu veselībai
Foto: Publicitātes attēli

Pozīcija: guļus uz muguras uz bumbas. Rokas pāri galvai. Ieelpā sniedzas pēc bumbiņas, izelpā satver bumbiņu un, sasprindzinot vēdera muskulatūru, atceļas no lielās bumbas.

Foto: Fizioterapeites ieteikti vingrojumi bērna plaušu veselībai
Foto: Publicitātes attēli

Pozīcija: guļus ar muguru uz bumbas, rokas pāri galvai. Elpo - ieelpa caur degunu, izelpa caur muti.

Foto: Fizioterapeites ieteikti vingrojumi bērna plaušu veselībai
Foto: Publicitātes attēli

Relaksācija. Pozīcija: sēdus uz paklājiņa, rokas uz bumbas, pleci un kakls atbrīvoti. Elpo vienmērīgi. Ieelpa caur degunu, izelpa caur muti.

Foto: Fizioterapeites ieteikti vingrojumi bērna plaušu veselībai
Foto: Publicitātes attēli

Vingrojumus plaušu veselībai, izmantojot lielās vingrošanas bumbas, var veikt bērns vecumā no trīs līdz septiņiem gadiem fizioterapeita vai pieaugušā uzraudzībā.

Source info

Calis.lv


Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Lasi vēl

Iesaisties sarunā!