Klajā laists jaunais "H&M" zīmols "Move" ar misiju – demokratizēt sporta apģērbu, aicinot visu pasauli kustēties. Zīmols piedāvā pieejamāku redzējumu par sporta aktivitātēm, pārfrāzējot to kā kustību un atzīmējot faktu, ka ikviens uz šīs planētas jau ir kustībā, pārvietojoties dažādos veidos.

""H&M Move" ir zīmols kustībai. Mēs priecājamies par kustību kā tādu un aicinām visu pasauli kustēties. Nodoma pamatā ir nojaukt barjeras pret sportu un sākt ar sporta apģērba demokratizēšanu. Apvienojot mūsu aizrautību aicinot ikvienu kustībai, kopā ar Džeinu Fondu un Jakuelu Naitu, esam iedvesmoti ceļojumam, kas mums vēl tikai priekšā", vēstī Simons Brouns, ģenerāldirektors "H&M Move".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!