Foto: Shutterstock
Izdevies samazināt Covid-19 saslimšanas vilni, atcelta daļa ierobežojumu, taču pandēmijas trešais vilnis vēl pilnīgi noteikti nav beidzies. Cilvēki turpina slimot, medicīnas aprūpes sistēma joprojām ir pārslogota. Tūkstošiem cilvēku jāārstējas mājās, turpinot sazināties ar ģimenes ārstu. Tomēr kontakta ar ārstu, kas, pēc mediķu domām, ir ļoti svarīgs, patiesībā nav ikvienam. Kādēļ tā?

Sistēmā, saskaņā ar kuru ārstēšanos mājās kontrolē ģimenes ārsts, regulāri parādās brāķi, portālam "Delfi" pauda vairāki uzrunātie pacienti. Kādēļ var būt tā, ka ģimenes ārstu pat neizdodas sazvanīt? Kā pareizi rīkoties saslimšanas gadījumā – zvanīt ģimenes ārstam vai pašam gaidīt zvanu no viņa? Kādēļ ar pacientiem sazinās tikai medmāsa, bet ne pats ārsts? Vai ārstu prakses telefoniski sazinās tikai ar saslimušajiem vai arī ar kontaktpersonām? Vai varu vērsties pēc palīdzības pie ģimenes ārsta, pie kura neesmu reģistrēts? Vai iespējams nodot bezmaksas testu bez norīkojuma?

Meklējot atbildes uz šiem jautājumiem, "Delfi" sarunājās ar Latvijas Ģimenes ārstu asociācijas un Veselības inspekcijas pārstāvjiem.

Dzeriet vairāk ūdens, piezvaniet pēc nedēļas

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!