Foto: "Dolce&Gabbana" kampaņa/DANDY arhīvs

Pasaulslavenais itāļu modes zīmols Dolce&Gabbana atklājis savas jaunās rudens/ziemas 2014/2015 apģērbu kolekcijas reklāmas kampaņu, un dalībai šajā kampaņā apstiprināti divi latviešu modeļi – Eva Bērziņa (attēlā pa kreisi centrā) un Miks Kaidaks (attēlā pirmais no labās).

Kā vēsta Dandy modeļu aģentūras pārstāvji, šajā sezonā Dolce&Gabbana dizaineri piedāvā sev raksturīgo redzējumu par itālisku greznību, ko papildina pasaku un viduslaiku mākslas motīvi.

Abi latviešu jaunieši piedalījušies zīmola modesskatēs Milānā, un viņi tik ļoti iepatikušies modes mākslinieku apvienībai, ka tika uzaicināti kļūt par jaunākās kampaņas sejām.

"Tas ir liels sasniegums Latvijas modeļu darbības jomā. Tā ir pirmā reize, kad tik liela mēroga modes kampaņā piedalās divi latvieši," sasniegumu komentējuši Dandy pārstāvji.

Eva Bērziņa, šķietami parasta vidusskolniece no Olaines, jau piedalījusies daudzās pasaules mēroga skatēs, tajā skaitā Chanel, Miu Miu, Jil Sander, viņas fotogrāfijas atrodamas British Vogue un daudzu citu slavenu žurnālu lappusēs. Neskatoties uz intensīvo darba grafiku, meitene teicami tiek galā ar mācībām, papildus saņemot stipendiju par lieliskām sekmēm.

Arī Miks savu modeļa profesiju apvieno ar mācībām - viņš studē veterinārārstu fakultātē. Tajā pašā laikā 23 gadus vecajam puisim ir laimīga ģimenes dzīve ar sievu un bērniņu.

Piedalīšanās šāda mēroga kampaņā ir liels izrāviens profesionālajā darbībā, kas ir viens no kārotākajiem modeļu mērķiem. Tas sniedz ekskluzīvu iespēju sadarboties ar lieliem vārdiem modes biznesā, ļauj gūt lielu peļņu, popularitāti un ļoti vērtīgu ceļazīmi turpmākajā karjerā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!