Notiks lekcija uzņēmējiem 'Kā atklāt un izprast savas mērķauditorijas vajadzības?'
Foto: Publicitātes foto

Šajā SEB Izaugsmes programmas lekcijā uzņēmējiem, ko vadīs digitālās pieredzes dizaineris Raitis Linde, jums būs iespēja meklēt atbildes uz jautājumiem, kas skar klientu un tirgus vajadzības, lai izveidotu tām atbilstošu biznesa risinājumu.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Lekcijā Raitis Linde sniegs atbildes uz jautājumiem:

  • Kādi ir cilvēkorientētas izstrādes principi?
  • Kā iepazīt savus klientus un atklāt īstos tirgus?
  • Kā plānot izpēti, kā to izpildīt un noslēgt?
  • Kā definēt un kalibrēt problēmu?
  • Kā izmantot iegūtās atziņas turpmākā risinājumu izstrādē?

Par lektoru: Raitis Linde ir dizaina komandas vadītājs ar misiju veicināt līdzdarbošanās kultūru. Vairāk kā 10 gadu garumā viņš ir palīdzējis komandām telekomunikācijas, finanšu un enerģētikas jomās veidot digitālas sistēmas un iekšējos procesus. Viņa intereses ir līdzdarbošanās inovācijas, cilvēkorientēts dizains un sistēmu analīze. Patreiz ir Toggl Track dizaina komandas vadītājs.
LinkedIn

Uzziniet vairāk par Izaugsmes programmas nākamām lekcijām: www.seb.lv/izaugsmes-programma

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form