Kādas ir šīs procedūras? To "Tūrisma Gidam" tuvāk atklāj lidsabiedrības "airBaltic" pārstāvis Augusts Zilberts: "Vispirms, pēc pasažieru izkāpšanas lidmašīnā, ienāk tīrīšanas un apkopes dienesti, lai sagatavotu gaisa kuģi nākamajam lidojumam. Šī procesa laikā visbiežāk tiek atrastas pasažieru atstātās personīgās mantas. Neatkarīgi no lidsabiedrības, lidmašīnā atrastās mantas uzkopēji pēc reisa nodod konkrētās lidsabiedrības vai tās pārstāvju "Lost & Found" jeb Pazaudēto un atrast lietu nodaļai, kas visbiežāk izvietota lidostās.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Loading...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv
Abonē un lasi vairāk:
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit