Kam gan negadījies nejauši aizmirst lietas mājās, uz soliņa parkā, lidmašīnā… Pat ja reizēm dzirdēts par gadījumiem, kad pazaudētās mantas atgūt ir tik sarežģīti, ka rodas bažas, vai tas maz izdosies, lidsabiedrībām ir noteiktas procedūras, kā risināt situāciju, ja personīgās mantas pēc lidojuma tiek atstātas lidmašīnā.

Kādas ir šīs procedūras? To "Tūrisma Gidam" tuvāk atklāj lidsabiedrības "airBaltic" pārstāvis Augusts Zilberts: "Vispirms, pēc pasažieru izkāpšanas lidmašīnā, ienāk tīrīšanas un apkopes dienesti, lai sagatavotu gaisa kuģi nākamajam lidojumam. Šī procesa laikā visbiežāk tiek atrastas pasažieru atstātās personīgās mantas. Neatkarīgi no lidsabiedrības, lidmašīnā atrastās mantas uzkopēji pēc reisa nodod konkrētās lidsabiedrības vai tās pārstāvju "Lost & Found" jeb Pazaudēto un atrast lietu nodaļai, kas visbiežāk izvietota lidostās.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!