Foto: Shutterstock
Populārā zīmola "Victoria's Secret" apakšveļa ir atrodama teju katras sievietes kumodē. Taču, kā atklāj zīmola pārstāvji, minot arī populārākos klientu piesaistes trikus, krietni vēlamāki pircēji ir tieši vīrieši – kamēr sievietes veļu biežāk iegādājas atlaižu laikā, stiprā dzimuma pārstāvji neatsakās apakšveļas komplektus savām mīļotajām sievietēm pirkt arī par pilnu cenu, vēstī businessinsider.com.

Rūpējoties par savu ego un vēloties parādīt dāsno sirdi, vīrieši iegādāsies gan krūšturi un biksītes, gan konkrētajai apakšveļas līnijai piesaistītu ķermeņa aromātu, turklāt, kā atklāj zīmola pārstāvji, tieši stiprā dzimuma pārstāvjus vieglāk spēj ietekmēt veikalu pārdevējas: "Viņi vēlas atstāt iespaidu uz apkalpojošo personālu, kas, protams, ir sievietes, tāpēc neaprobežojas ar vienu pirkumu, bet iegādājas vairāk preču par dārgākām cenām."

Jāpiebilst, ka "Victoria's Secret" veikalu pārdevējas ir arī īpaši apmācītas, kā attiekties pret pircējiem – vīriešiem un sieviešu kārtas klientēm.

"Noteicošais faktors ir vīriešu vēlme veikalā pavadīt pēc iespējas īsāku laiku, pēc iespējas ātrāk tiekot no tā ārā. Attiecīgi tiek tērētas lielākas naudas summas, mazāku uzmanību pievēršot cenām. Vīrieši šajā sievišķīgajā vidē jūtas neērti, pat mulst.

Sievietes savukārt veikalos var pavadīt vairākas stundas un nekautrēties, iegādājoties vien pāris biksīšu ar atlaidi, turklāt painteresējoties par drīzumā gaidāmajām izpārdošanām," teic zīmola pārstāvji.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!