Foto: Publicitātes foto

Aktieris Džeremijs Alens Vaits ir kļuvis par jaunāko "Calvin Klein" apakšveļas seksīgo modeli. Fotosesijas rezultāts uz kādas Ņujorkas ēkas jumta ļaus piemirst par stindzinošajiem laikapstākļiem Latvijas platuma grādos.

4. janvārī prezentēta zīmola "Calvin Klein" reklāmas kampaņa 2024. gada vasarai un atbilstoši modes nama apakšveļas klasiskajām tradīcijām – ar seksīgu, vīrišķīgu un atkailinātu vīrieti galvenajā lomā. Šogad, "Calvin Klein" ģimenei ir pievienojies 32 gadus vecais amerikāņu aktieris Džeremijs Alens Vaits.

View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)


Pasaulslavenā fotogrāfa Merta Alasa uzņemtajā foto sērijā Džeremijs pozē dažādās "Calvin Klein" apakšbiksēs uz kādas mājas jumta un, lai gan T krekla ainu bildēs ir maz, viņš skatītājiem cenšas iegalvot, ka nespējot dzīvot bez klasiskā, baltā T krekla. "Krekla tekstūra, piegriezums un komforts ir galvenie! Man ir svarīgi, lai krekla garums būtu vidukļa augstumā un piedurknes tikai nedaudz nosegtu plecus. Tā ir recepte lieliskam kreklam,"viņš reklamē izdevumā "People".


Lai cik patīkami ir vērot tik trenētu augumu, soctīklu komentētāji ir vēl viens nerimstoša prieka avots. Kāds "Instagram" min, ka bildēs ir pazudusi aktiera naba, bet cits mierina: "Nebēdā, "Calvin Klein" zina, ka nabas šogad nebūs modē!" Tikmēr visu vidū dominē viens secinājums – ka šī fotosesija ļaujot saprast, kāpēc tieši Džeremijs Alens Vaits ir kļuvis par spāņu dziedātājas Rosalia mīļoto.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!