Foto: ZUMAPRESS/Scanpix/LETA

Princis Harijs un Megana izveidojuši jaunu mājaslapu "sussex.com". Gaumīgs dizains, nosaukums "The Office of Prince Harry & Meghan, the Duke & Duchess of Sussex" ("Prinča Harija un Meganas, Hercoga un Hercogienes birojs") un to visu rotā karaliska izskata ģerbonis. Laulāto labdarības un mediju zīmols "Archewell" tagad ir iekļauts mājaslapā, nevis pastāv kā atsevišķa vietne, vēsta BBC.

Mājaslapa atveras ar tumši zilu fonu, ko zīmolu tirgotāji asociē ar uzticību un kvalitāti, nemaz nerunājot par karaliskumu. Arī attēls ar smaidošo un aplaudējošo pāri, nodod pozitīvu vēstījumu par kopā būšanu.

Vietnē iekļauti šķirkļi ar pāra biogrāfijām, kur aprakstīti abu veikumi un saņemtās balvas. Taču nekur netiek pieminēts neviens cits karaļnama pārstāvis. Tas izraisījis sašutumu, jo pārējie karaļnama locekļi ir ļoti uzkrītoši iztrūkstoši.

Prinča Harija profilā aprakstīta viņa militārā karjera, labdarības organizācija un viņa memuāri "Spare", taču netiek nekas minēts par to, ka viņš ir piektais rindā uz troni.

Megana krietni fokusējusies uz savu darbu, atbalstot sievietes, iepazīstinot sevi kā "feministi, cilvēktiesību un dzimumvienlīdzības čempioni". Biogrāfija vairāk izgaismo viņas aktrises karjeru un aktivitāti kampaņās par sociālām problēmām.

Mājaslapa ved arī uz abu izveidoto zīmolu "Archewell", kam ir sarežģīts koncepts – vai tas ir labdarības vai mediju bizness?

Tagad mājaslapa ir vairāk par viņiem kā personībām, nevis kopīgā uzņēmuma reklāma. Taču, lai neaizmirstu par viņu karaliskumu, vienā tematā gan viņi apliecinājuši savas saites ar karalisko ģimeni – Gan Harijs, gan Megana biogrāfijās min savu bērnu titulus – princis Ārčijs un princese Lilibeta.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!