Soctīklos varena ņemtne par vilcienu jauno zīmolu 'Vivi'
Foto: LETA/Publicitātes attēli
Bērnišķīgi, infantili, un labāk tad būtu palikuši vienkārši pie "Čukčuk" – tāda noskaņa valda mikroblogošanas vietnē "X", kur tauta nevairās paust viedokli par "Pasažieru vilciena" rebrendingu, proti, turpmāk mēs brauksim ar "Vivi". Sociālajos tīklos "Delfi" ieraudzīja dažus ierakstus, kas kvalificētos kā komplimenti, tomēr to ir maz. Bet uzņēmumā saka, ka kopumā ir saņemti atzinīgi vārdi "par mūsdienīgu un viegli uztveramu zīmolu".

Visupirms cilvēkiem šķiet, ka nosaukums ir pārlieku vienkāršs, banāls un bērnišķīgs. Daudziem "Vivi" vairāk skan kā neatliekamās medicīniskās palīdzības sirēnu skaņa, kad to izrunā bērns. Taču "Pasažieru vilciena" zīmola maiņas galvenā doma ir cita, proti, mēs sēžam "vienā vilcienā. No šejienes tad arī saīsinājums "Vivi".

Ļaudis platformā "X" rosina vēl citus nosaukuma variantus: "Tutū", "ČukČuk" un tamlīdzīgus. Šo noskaņu vienā kopainā trāpīgi apvienojis karikatūrists Gatis Šļūka:

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!