Foto: PantherMedia/Scanpix

Lūkojoties pēc personīgā trenera, kas sastādītu treniņu un uztura plānu, plašajā piedāvājumā un cenu amplitūdā var nākties apjukt. Tādēļ "Huffington Post" piedāvā piecus noderīgus padomus, ko personīgā trenera izvēlē ņemt vērā ierindas cilvēkam ar minimālu sportošanas pieredzi.

Pieredzei ir nozīme

Meklējot profesionāli, kurš tev patiešām palīdzēs, nevērtē konkrēto cilvēku tikai pēc viņa iespējamā sertifikāta, bet gan reālās darba pieredzes un klientu atsauksmēm. Tās ir pavisam vienkārši sameklēt, ierakstot trenera vārdu interneta meklētājā, kā arī izpētot, cik ilgi viņš konkrētajā amatā darbojas.

Protams, ne vienmēr ilgāk nostrādājušas profesionālis būs vispiemērotākais un zinošākais - arī jaunie nozares darbinieki var izrādīties kompetenti un patiešām talantīgi, tomēr atceries, ka dokumentam, kas apstiprina noteiktu profesiju šai ziņā ir otršķirīga nozīme – svarīgākais ir reāla izpratne par sava amata specifiku un spēja sastrādāties ar klientu.

Skaļa reklāma, niecīgs saturs

Ja produkts ir patiešām labs un cilvēku novērtēts, tam nav vajadzīga krāšņa reklamēšana. Pēc šāda principa izvēlies arī savu treneri – diezin vai patiešām profesionālam cilvēkam būs laiks veidot garus savu sasniegumu aprakstus un nemitīgi atjaunot foto galerijas no paša treniņiem.

Sarežģīta valoda, vienkāršs skaidrojums

Sastādot uztura un treniņu plānu, ir svarīgi izprast gan produktu uzturvērtības pamatus, gan dienā nepieciešamo uzturvielu daudzumu un tā aprēķināšanu. Šai sakarā ir būtiski atrast treneri, kurš sarežģītus terminus un plānus spēj izskaidrot vienkārši saprotamā valodā, kā rezultātā ar laiku varēsi pati apgūt nepieciešamās zināšanas un pielietot tās bez konsultēšanās pie profesionāļiem.

Individuāla pieeja

Treniņu plānā svarīga ir gan to regularitāte, gan tava izpratne par konkrēto vingrojumu specifiku un pareizu izpildīšanu. Tieši tāpēc profesionālam trenerim ir jāinteresējas par tavām vēlmēm un mērķiem, kā arī jāpiedāvā tāds vingrojumu komplekss, kas tev ir pa spēkam un kas sniegs vajadzīgās zināšanas par muskulatūras uzbūvi, ļaujot ar laiku trenēties arī vienai pašai.

Spēja un vēlme pielāgoties

Mēs esam dažādi, un arī mūsu fiziskās sagatavotības līmenis, kā arī rakstura iezīmes atšķiras. Profesionāls treneris, vērojot tavu progresu, vai, tieši otrādi, nespēju tikt galā ar sastādīto plānu, spēs piedāvāt alternatīvas, tā panākot vajadzīgo efektu un iedvesmojot tevi nepadoties.

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!