Foto: Shutterstock

Eifeļa tornis vairs nav modē! Amerikāņu "TikTok" influenceri popularizē ceļojumus uz Franciju, kuru laikā jāapmeklē nevis izslavētais Eifeļa tornis vai Luvra, bet gan aptieka. Šobrīd tēmturis #Frenchpharmacy jau ir savācijas 130 miljonus skatījumu, vēsta "Euronews".

Lielo interesi par Francijas aptiekām izraisīja tajās pieejamie skaistumkopšanas līdzekļi, kas bieži vien nav pieejami nekur citur vai nav pieejami tieši ASV.

Amerikāņu ceļojumu un skaistumkopšanas influenceri saviem sekotājiem sākuši nemitīgi reklamēt produktus, ko var iegādāties Francijas aptiekās, tādējādi izveidojot jaunu ceļojumu tendenci – doties uz vietējām aptiekām pēc iecienītajiem produktiem.

Piemēram, influencere @glowwithava, kurai "TikTok" ir miljons sekotāju, savai auditorijai atklāja, ka. tiklīdz ierodas Francijā, uzreiz dodas uz vietējo aptieku. Viņa arī savos video atrāda, viņasprāt, labākos aptiekās atrodams produktus, jo īpaši tos, kas netiek tirgoti ASV vai tos, kas Eiropā ir krietni lētāki.

@glowwithava Replying to @the.nail.tripper first stop always! stocking up on my favs 🇫🇷🇫🇷 i may go back for more… #frenchpharmacy #frenchpharmacyhaul #frenchpharmacymusthaves #frenchskincare #frenchbeauty #avainparis #europeansunscreen #pharmacyhaul ♬ original sound - AVA

Savukārt "TikTok" influencere Emīlija Kisere pat izveidoja sarakstu ar kosmētikas līdzekļiem, kas tiek reklamēti zem tēmtura #Frenchpharmacy. Viņa sarakstā iekļāva zīmolus: "Nuxe", "Embryolisse", "La Roche Posay" un "Caudalie". Ifluencere, apmeklējot vienu no lielākajām Parīzes aptiekām, atzina – esmu nokļuvusi debesīs.

Vēl cita influencere – Elizabete Viktorija Klārka –, savu auditoriju iepazīstināja ar aptieku "CityPharma", kas atrodas uz vienas no lielākājām ielām Parīzē, dēvējot to par "svarīgāko orientieri pilsētā".

@elizabethvictoriaclark come to the iconic french pharmacy CityPharma in Paris with me - aka heaven on earth. Will do a haul next. #frenchpharmacy #a313 #biafine #frenchbeauty ♬ Shooting Stars - Bag Raiders


Kamēr vienus sajūsmina kosmētisko un homeopātisko līdzekļu piedāvājums aptiekās, tikmēr citus amerikāņus uzjautrina zaļais krusts pie ieejas aptiekā, kas viņiem atgādinot jautru animāciju.

Pēc influenceru pievēršanās Parīzes aptiekām, tās kļuva tik populāras, ka pie ieejas veidojas pat rindas. Daži pat asprātīgi piezīmē, ka šobrīd aptiekas Parīzē ir apmeklētākas nekā klubi Francijas dienvidos

Taču nebūtu jāaizmirst, ka aptiekas nav paredzētas tikai skaistumkopšanas un homeopātisko līdzekļu pārdošanai, aptiekās primāri tiek tirgoti medikamenti. Tāpēc, veidojoties milzu rindām pie aptiekām, tie, kam ir akūta vajadzība, var nesaņemt nepieciešamo palīdzību.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!