Mamma, kura sākusi diskusiju, nav vienīgā un komentāros aktīvi tiek diskutēts, ko tad darīt un vai vispār kaut kas jādara, ja reiz bankas kļūda.
Lūdzām situāciju komentēt "Swedbank", kuras pārstāve Kristīne Jakubovska norādīja: "Tehnisku iemeslu dēļ šodien daļai klientu tika veikti dubulti ieskaitījumi kontos. Situācija ir apzināta, strādājam pie nepareizi ieskaitīto summu "nogrāmatošanas". Klienti var nesatraukties, banka jau ir apzinājusi situāciju, un klientiem, kas ar to saskārušies, nekas šobrīd nav jādara."
Banka atvainojas par radušos satraukumu vai jautājumiem tiem, kuriem sanāca saskarties ar dubulto ieskaitījumu.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit