To, ka e-sporta dzīve nav apstājusies, pamanīja arī klasiskā sporta pārstāvji, un sākās visdažādākās sporta izpausmes virtuālajā vidē. Vieni no pirmajiem, kas sacensības centās pārnest virtuālajā vidē, bija "NASCAR", mēģinot fanu slāpes pēc mašīnu riņķošanas pa apli veldzēt ar "NASCAR" sacensībām virtuālajā vidē – "eNASCAR". Organizētāji šim pasākumam pievērsās visnotaļ nopietni un spēja pulcēt gan pazīstamus NASCAR braucējus, kuri sacentās, izmantojot braukšanas simulatorus, gan piemeklēt faniem jau pazīstamas balsis šī pasākuma komentēšanai. Pūles attaisnojās, un pirmās "eNASCAR" sacensības guva pozitīvas atsauksmes, kā arī pulcēja plašu skatītāju loku – pēc "Nielsen Sports" datiem, "FS1" kanālā šo notikumu vēroja vairāk nekā 900 000 skatītāju.
Drīz vien šim piemēram sekoja daudz citu organizatoru visā pasaulē – sākot ar "F1" un beidzot ar Latvijas basketbola līgu. Starp mazāk nopietnajiem pasākumiem ierindojas virtuālais pasaules čempionāts hokejā, kurā uzvarētājs tika noskaidrots bez jebkādas spēles, tikai ar fanu balsojumu, tomēr pat tas neliedza Latvijas medijiem sekot līdzi virtuālās Latvijas izlases panākumiem un atspoguļot tās uzvaru šajā "čempionātā". Amerikā tikmēr norisinājās datorspēles "NBA 2K20" – turnīrs NBA spēlētāju starpā, ko par nopietna līmeņa sacensībām gan uzskatīt nevar, bet kā laika kavēklis pandēmijas apstākļos tas noteikti bija pamanāms. Tiem, kas vēlas baudīt augstāka līmeņa "NBA 2K20" sacensības, ir pieejama "NBA 2K" līga, kurā NBA organizāciju paspārnē esošās e-sporta komandas sacenšas virtuālajā basketbolā. Šī līga startēja jau 2017. gadā, bet pandēmijas laikā bauda arī tradicionālās NBA fanu pieplūdumu, kuru aklimatizācijai noteikti palīdz gan pazīstamās organizācijas (klubi), gan saprotamie spēles noteikumi. Līdzīga situācija bija vērojama arī futbolā, kur paralēli risinājās gan paraugturnīri profesionālu futbolistu starpā, gan arī profesionālas e-sporta sacensības.
Klasiskā sporta izpausmes e-sporta vidē pārsvarā bija visnotaļ veiksmīgas. Piemēram, "Pafbet" Latvijas e-basketbola līgas "Final 4" tiešraides ierakstam "YouTube" ir vairāk nekā divi tūkstoši skatījumu, kas šajā vietnē padara to par vienu no pēdējo gadu visvairāk skatītajiem LBS ievietotajiem video.
.