Vēl divas nedēļas un Katarā tiks dots starts gada vērienīgākajam pasākumam sportā – Pasaules kausa izcīņai futbolā. Notikums, uz ko sarosās visi – ne tikai futbolisti un šās spēles fani, bet arī viesnīcnieki, krogu īpašnieki, suvenīru tirgotāji, azartspēļu darboņi... Jā, un arī mūzikas pasaules mākslinieki – ievirzot savu daiļradi komerciāli sportiskā gultnē. Arī šogad tapušas oficiālās un neoficiālās Pasaules kausa himnas, un tikai laiks rādīs, kuri muzikālie sacerējumi ieies vēsturē kā paliekošas vērtības, bet kuri savas šās zemes gaitas pabeigs līdz ar pēdējo finālsvilpi. Vēsture pazīst kā vienus, tā otrus...
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Vēsture liecina, ka Pasaules kausa rīkotāji joprojām meklē zelta formulu, kas sniegs vēlamo rezultātu – kļūs par hitu, kas turnīra karuselī ievilks arvien jaunu publiku. Mērķis nav radīt paliekošas muzikālās vērtības, bet gan lipīgu, ātri uztveramu un neaizmirstamu melodiju, kas asociētos ar lielo sporta notikumu un straujajā mediju un ziņu plūsmā ļautu veiklāk noķert un piesaistīt jaunus līdzjutējus. Tiesa, tas strādā līdz brīdim, kad atskan "We Are The Champions" vai iedziedas Trīs tenori...
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.
Comment Form
Placement code for key square6 not found.
Placement code for key square7 not found.
Loading...
Paldies, ka atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku! Tavs abonements jau ir aktīvs.
Abonēšanas kods nav derīgs.
Atvainojiet!
Radusies tehniska kļūme.
Apmaksa izvēlētajā veidā pašlaik nav pieejama. Mēģiniet, lūdzu, vēlāk! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Informējam, ka DELFI portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē.