Foto: Shutterstock
ASV meksikāņu virtuves restorānu tīklam “Hacienda” bija jāsamaksā kompensācija un jāaizvāc reklāmas plakāti, kas cilvēkiem saistījās ar bēdīgi slavenās Džima Džonsa “Tautas tempļa” sektas masu pašnāvību 1978. gadā, vēsta laikraksts “The Daily Mail”.

Indiānas pavalstī, kur darbojas "Hacienda" ēstuves, pie tām ceļa malās bija izvietoti lieli plakāti, kuros restorāns reklamēja savus alkoholiskos "Margarita" stila kokteiļus.

Plakātus rotāja uzraksts - "Mēs esam kā sekta, bet mūsu dzēriens ir labāks". Par saukli tik izmantots aicinājums - "Mirt par to!"

Restorāna vadība drīz saņēma sašutuma vēstules no cilvēkiem, ka saskatīja norādi uz seno traģēdiju un dēvēja to par cinisku mārketingu. Restorāna pārstāvji atzina, ka gribējuši veidot provokatīvu reklāmu, taču laikam pārcentušies.

Kulta līdera Džima Džonsa 900 sekotāji sarīkoja masu pašnāvību sektas rančo Dienvidamerikas valstī Gajānā.

Lielākā daļa pieaugušo brīvprātīgie iedzēra greifprūtu sulu, kas bija sajaukta ar ciankāliju. Pieaugušie arī noindēja 276 bērnus. Tos sektas locekļus, kuri nevēljās dzert indi, nošāva Džonsa apsargi.

Viņu arī atrada mirušu no lodes. Līdz šim nav zināms vai viņš izdarīja pašnāvību, vai tika nošauts.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!