9.martā Maskavas lidostā "Šeremetjeva - 1" notikušās lidmašīnas katastrofas cēlonis, pēc sākotnējās izmeklēšanas datiem, ir pretapledojuma eļļas nekvalitatīvais sastāvs.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Lidmašīnas avārijā 9.martā bojā gāja deviņi cilvēki, kuru vidū bija arī holdinga "Soveršenno sekretno" prezidents Artjoms Boroviks un kompānijas "Gruppa Aļjans" vadītājs Zija Bažajevs.

Ceturtdien Maskavas transporta prokuratūras pārstāvis informēja aģentūru "Interfax", ka lidmašīnas vārsti bija pārklāti ar īpašu eļļu, kas aizsargā no apledojuma, taču tās sastāvs bija nekvalitatīvs. Galīgo atbildi par eļļas kondīciju, ar kuru tika pārklāti lidmašīnas vārsti, dos tiesas ķīmiskā ekspertīze pēc apmēram vienas līdz divām nedēļām.

Prokuratūrā uzsvēra, ka šobrīd nekādi citi tehniski defekti Vologdas aviouzņēmumam piederošajai lidmašīnai "Jak-40" nav konstatēti.

Taču arī versija par terora aktu netiek atmesta. Prokuratūras darbinieks sacīja, ka vēl ir jānoskaidro, kāpēc tieši šī lidmašīna tika apstrādāta ar nekvalitatīvu eļļu, bet citas tika pārklātas ar normālas kondīcijas eļļu.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form