Vācijas 1,85 miljardu eiro vērtais projekts jau radījis finansiālas problēmas, tomēr Bavārijas amatpersonas parakstījušas līgumu par līnijas veidošanu ar dzelzceļa kompāniju "Deutsche Bahn" un uzņēmumu "Transrapid", tajā skaitā vilciena izgatavotājiem "Siemens" un "ThyssenKrupp".
Pagaidām vienīgais regulāri kursējošais magnētiskās levitācijas vilciens atrodams Ķīnā, kur ar to ļaudis pārvietojas starp Šanhajas lidostu un pilsētas finanšu centru.
Vācijā magnētiskās levitācijas vilciena projekts piedzīvoja triecienu 2006.gada septembrī, kad izmēģinājuma brauciena laikā vilciens sadūrās ar tehniskās uzturēšanas vilcienu, nogalinot 23 cilvēkus.
Japāna iepriekš bija paziņojusi, ka tā plāno ieviest pirmo magnētiskās levitācijas vilciena līniju līdz 2025.gadam.