Dienvidslāvijas valdība ir atteikusies atļaut ASV raidstacijai "Radio Brīvā Eiropa" reģistrēt tās biroju Serbijā, nosaucot tās programmas par "netīru propagandu" ASV "koloniālo mērķu" veicināšanai, piektdien ziņoja valsts masu mediji.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
""Radio Brīvā Eiropa" birojam ir ekskluzīvs uzdevums kā oficiālās ASV politikas aizstāvim veicināt to koloniālos mērķus, mēģinot ietekmēt sabiedrību ar netīru propagandu savu mērķu sasniegšanai," paziņoja Dienvidslāvijas informācijas ministrs Gorans Matičs.

Viņš brīdināja, ka "visa iespējamā radiostacijas biroja darbība tiks uzskatīta par nelikumīgu".

Dienvidslāvijas prezidenta Slobodana Miloševiča sabiedrotais Matičs apsūdzēja ASV kā "ekonomisko un citu sankciju politikas vadītāju" pret Dienvidslāviju, par iejaukšanos valsts iekšējās lietās ar masu mediju un diplomātiska spiediena līdzekļiem.

"ASV administrācijas attieksmes dēļ, kas izpaužas pastāvīgos mēģinājumos pārkāpt mūsu valsts teritoriālo integritāti un konstitucionālo kārtību, un vardarbīgi gāzt tās vēlēto režīmu .. mēs uzskatām, ka nav pamata ASV propagandas medija "Radio Brīvā Eiropa" reģistrācijai," paziņoja Matičs vēstulē radiostacijas dienvidslāvu redakcijas vadītājam Nenadam Pejičam.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form