Pēc lidmašīnas nolaišanās viņi iesēdās baltā mikroautobusā un aizbēga ar nolaupīto naudu.
Lidmašīnā atradās 66 pasažieri, kas pārsvarā bija tūristi, un seši apkalpes locekļi. Incidentā neviens netika ievainots.
Pēc šī incidenta lidmašīnas pilots pacēlās gaisā, nodibināja kontaktu ar gaisa satiksmes dispečeriem Paranas štata Londrinas pilsētā un nolaidās tās lidostā.
Brazīlijas Bankai (Banco do Brasil) piederošo naudu tās uzdevumā transportēja kāda firma, kas specializējusies dārglietu pārvadāšanā.
Kad policija bija nopratinājusi pasažierus un apkalpes locekļus, viņi tika atbrīvoti un varēja turpināt ceļu.
Policija mēģināja noskaidrot, vai kāds lidostas darbinieks vai lidmašīnas personāla pārstāvis nav palīdzējis nolaupītājiem, nelietojot metāla detektoru.
Trešdienas incidents bija pirmā laupīšanas un lidmašīnas nolaupīšanas kombinācija, kas notikusi lidojumā virs Brazīlijas teritorijas.
1997.gada novembrī no Sanpaulu lidostā nolaidušās lidmašīnas tika nolaupīti četri miljoni ASV dolāru (2,4 miljoni latu), bet 1997.gada aprīlī - vairāk nekā 1,3 miljoni dolāru (0,8 miljoni latu) no lidmašīnas Santosa Dumonta lidostā Riodežaneiro.