Tā kā "easyJet" ir izaugusi par ceturto lielāko aviokompāniju Eiropā ar vairāk kā 37 miljoniem pārvadātu pasažieru gadā, aviolīnija vēlējās atjaunot savu tēlu, lai atspoguļotu tās biznesa briedumu un vienlaicīgi saglabātu jautrību un vienmēr sasniedzamu attieksmi.
Citas aviokompānijas parasti algo ļoti dārgus modes dizainerus, lai noteiktu pēdējās modes tendences. "easyJet" ir kļuvusi par pirmo aviolīniju, kas devusi iespēju savai apkalpei pašai būt radošai un izveidot dizainu saviem ikdienas darba tērpiem.
Apkalpe tika aicināta piedalīties konkursā par jaunā formas tērpa dizainu, kas ļautu visiem darbā justies ērti un pārliecinoši. Pēc simtiem pieteikumu, tika izvēlēti trīs, par kuriem notika balsojums apkalpes locekļu vidū.
Konkursā uzvarēja dizains – "Lietišķs un Pievilcīgs", kuru bija veidojuši trīs apkalpes locekļi – Annemarija Kufē (AnnMarie Cuffe) no Liverpūles, Džoana Toda (Joanne Todd) un Kurts Vilsons (Kurt Wilson), kuri bāzējas Getvikas lidostā. Tērpu dizains ir veidots no vairākām detaļām - oranžiem vai baltiem krekliem, žaketēm vai vestēm, lai katrs apkalpes loceklis var veidot savu kombināciju sava stila un personības izpaušanai.