Ceturtdien Eiropas Parlamentā atbalstītie likumprojekti par darba apstākļiem autotransporta nozarē varētu samazināt šoferu noguruma dēļ izraisīto negadījumu skaitu.
No 2006.gada visi jaunie kravas auto un tālsatiksmes autobusi būs jāaprīko ar digitālajiem tahogrāfiem, kas ļaus labāk kontrolēt braukšanas ilgumu.

Pirmo reizi tiks ieviests arī visai ES kopīgs saraksts ar šoferu darba drošības noteikumu pārkāpumiem.

Parlaments ceturtdien trešajā lasījumā pieņēma likumprojektu, kura mērķis ir vienkāršot un atjaunināt kopš 1985.gada spēkā esošos noteikumus par pārtraukumiem un atpūtas periodiem transportlīdzekļu vadītājiem. Ceturtdien pieņemtajā tekstā atspoguļojas izmaiņas, kas autotransporta nozarē notikušas pēdējo divdesmit gadu laikā, informē Eiropas Parlamenta informācijas ģenerāldirektorāta preses dienesta latviešu redakcijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!