Ceturtdien Eiropas Parlamentā atbalstītie likumprojekti par darba apstākļiem autotransporta nozarē varētu samazināt šoferu noguruma dēļ izraisīto negadījumu skaitu.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
No 2006.gada visi jaunie kravas auto un tālsatiksmes autobusi būs jāaprīko ar digitālajiem tahogrāfiem, kas ļaus labāk kontrolēt braukšanas ilgumu.

Pirmo reizi tiks ieviests arī visai ES kopīgs saraksts ar šoferu darba drošības noteikumu pārkāpumiem.

Parlaments ceturtdien trešajā lasījumā pieņēma likumprojektu, kura mērķis ir vienkāršot un atjaunināt kopš 1985.gada spēkā esošos noteikumus par pārtraukumiem un atpūtas periodiem transportlīdzekļu vadītājiem. Ceturtdien pieņemtajā tekstā atspoguļojas izmaiņas, kas autotransporta nozarē notikušas pēdējo divdesmit gadu laikā, informē Eiropas Parlamenta informācijas ģenerāldirektorāta preses dienesta latviešu redakcijā.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form