Igaunija gatavo televīzijas reklāmu kontroles sistēmu, ar kuru varēs pārbaudīt, kā televīzijas ievēro attiecīgos likumus, paziņoja Igaunijas kultūras ministrs Urmass Paets.
Parlamenta sēdē Paets sacīja, ka atbilstoši spēkā esošajam apraides likumam reklāmas apjoms nedrīkst pārsniegt 15% no raidlaika dienā un 12 minūtes stundā, taču ir konstatēti vairāki gadījumi, kad Igaunijas televīzijas kompānijas neievēro šo nosacījumu.

"Tomēr ne bieži. Šī problēma kļuva aktuāla līdz ar TV1 darbības pārtraukšanu un reklāmu izņemšanu no ETV raidlaika. Tādējādi "Kanal2" un "TV3" būtiski palielināja reklāmas apjomu," sacīja Paets.

Ministrs atzina, ka pārkāpumi ir konstatēti arī pēdējā laikā un par šo jautājumu ir runājis ar televīzijas sabiedrību vadītājiem.

"Pašlaik tiek gatavota televīzijas reklāmas kontroles sistēma, kas ļaus precīzi pārbaudīt, cik lielā mērā televīzijas ievēro apraides likumā noteiktās prasības," sacīja Paets.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!