Divi no trim Krievijas televīzijas kanāliem, kuru pārraidīšana Ukrainā bija aizliegta, jo to darbībā netiek ievēroti vietējie likumi, trešdien saņēmuši varasiestāžu pagaidu atļauju pārraižu turpināšanai.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Ukrainas Televīzijas un radio padome 1.novembrī aizliedza kabeļtelevīzijām retranslēt Krievijas kanālus, jo tie savā darbībā pārkāpj vietējos likumus, arī nosacījumus par reklāmu izvietošanu.

Rīkojumu par Krievijas programmu retranslēšanas apturēšanu Televīzijas un radio padome bija saņēmusi no prezidenta Viktora Juščenko vadītās Nacionālās drošības padomes.

Tomēr daudzas kabeļtelevīzijas padomes lēmumam nepakļāvās un turpināja retranslēt aizliegtos kanālus - Maskavas Pirmo kanālu, Krievijas televīziju (RTR) un REN TV.

Jaunajā padomes lēmumā pagaidu atļaujas dotas Pirmā kanāla un RTR programmu pārraidīšanai. REN TV retranslācija joprojām ir aizliegta.

"Runa ir par to, ka ārvalstu raidorganizācijām ir jāievēro likumi un juridiskās normas," sacīja padomes priekšsēdētājs Vitālijs Ševčenko.

Šomēnes Ukrainas raidorganizāciju uzraudzības padome vērsās pret Krievijas televīzijas kanāliem, pārmetot, ka tie pārkāpj vietējos likumus, un pieprasīja likumpārkāpumus novērst. Savukārt Maskava šādu padomes nostāju interpretēja kā Kijevas īstenotu krieviski runājošo minoritātes apspiešanu.

Televīzijas kanāliem bija dots laiks līdz sestdienai, lai tie novērš problēmas, tostarp arī pārkāpumus saistībā ar nodokļu maksāšanu un tā dēvēto programmu pieaugušajiem pārraidīšanu, paskaidroja Ukrainas Valsts televīzijas un radio komitejas amatpersona.

Krievijas televīzijas kanāli tagad sola spert vajadzīgos soļus, lai likumpārkāpumus novērstu, vēstī Ukrainas ziņu aģentūras.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form