Krievijā bloķē Lietuvas 'Delfi'
Foto: DELFI.lt

Krievijas varas iestādes slēgušas pieeju Lietuvā bāzētajām "Delfi" vietnēm "www.delfi.lt" un "www.delfi.lt/ru/", ziņo kaimiņvalsts redakcija.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

"Roskomnadzor" vietnē norādīts, ka Lietuvas "Delfi" vietnes lietuviešu un krievu valodā iekļautas aizliegto plašsaziņas līdzekļu reģistrā. Piekļuves ierobežošana pamatota ar likuma pantu, par "informāciju, kas izteikta nepiedienīgā formā, aizskar cilvēka cieņu un sabiedrības morāli, ir nepārprotama necieņa pret sabiedrību, valsti, Krievijas Federācijas oficiālajiem valsts simboliem, Krievijas Federācijas konstitūciju vai iestādēm, kas īsteno valsts varu Krievijas Federācijā".

Likums attiecināts uz 26. februāra rakstu par 3500 bojāgājušajiem Krievijas karavīriem Ukrainā. Krievijā par to sākta izmeklēšana, kā rezultātā Kaļiņingradas Centrālā rajona tiesa lēma ierobežot piekļuvi Lietuvas "Delfi".

Kaimiņvalsts "Delfi" redakcija norāda, ka iepriekš saņēmusi paziņojumu no "Roskomnadzor", kurā tika pieprasīts izņemt vienu no materiāliem, argumentējot, ka tajā ir informācija, kuras izplatīšana Krievijas Federācijā ir aizliegta.

Krievijā "Roskomnadzor" jau ilgstoši vēršas pret neatkarīgo žurnālistiku un vārda brīvību. Kā pēdējie lielie mediji Krievijā bloķēti "Dožģ", "Eho Moskvi", BBC, "Meduza" un "Deutsche Welle".
Lietuvas "Delfi" mudina jaunākās ziņas par Lietuvu krievu valodā lasīt "Telegram" kanālā "Ru.Delfi.lt".

Seko "Delfi" arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Lai ierobežotu dezinformācijas kampaņu izplatību, portāls "Delfi" apturējis iespēju komentēt rakstus

Tags

Krievija Lietuva
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form