Krievijas tiesa soda 'The Insider' par 'ārvalstu aģenta' marķējuma nelietošanu
Foto: AFP/Scanpix/LETA

Krievijā Maskavas Tagankas rajona tiesa tīmekļa medijam "The Insider", ko Tieslietu ministrija atzinusi par "ārvalstu aģentu", piespriedusi miljonu rubļu (12 000 eiro) lielu sodanaudu, jo tā publikācijās nav bijis atbilstoša marķējuma.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

"The Insider", kas specializējies pētnieciskajā žurnālistikā, ir reģistrēts Latvijā un tā redakcija atrodas Rīgā.

Krievijas mediju uzraudzības dienests "Roskomnadzor" tiesai 17. novembrī bija nosūtījis administratīvo protokolu par "The Insider".

Kā tolaik paskaidroja dienestā, atbilstoši likumam "Par informāciju" piekļuve izdevumam Krievijā var tikt ierobežota, spēkā stājoties tiesas spriedumam.

"The Insider" ir daudz rakstījis par opozīcijas līdera Alekseja Navaļnija saindēšanu un virs Donbasa notriektā aviolainera lietu.

"Ārvalstu aģentu" reģistrā izdevums tika iekļauts 23. jūlijā.

Tajā pat dienā "The Insider" dibinātājs un galvenais redaktors Romāns Dobrohotovs paziņoja, ka izdevums "turpinās stādāt, kā strādājis".

Vasarā Dobrohotova mājās notika kratīšana, bet pēc tam viņš Krieviju pameta. Vēlāk pret viņu tika uzsākta krimināllieta par nelikumīgu robežas šķērsošanu.

"Roskomnadzor" novembra beigās pavēstīja, ka ir sastādījis 920 protokolus par atbilstoša marķējuma trūkumu medijiem "ārvalstu aģentiem". Lielākā daļa protokolu tikusi "Radio Brīvība".

Seko "Delfi" arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Lai ierobežotu dezinformācijas kampaņu izplatību, portāls "Delfi" apturējis iespēju komentēt rakstus

Tags

Krievija
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form