Septiņi pircēji ceturtdien tika ievainoti, kad pūļa spiediena dēļ saplīsa restorāna stikla durvis. Restorāna darbinieki sniedza upuriem pirmo palīdzību. Trīs cietušie tika aizvesti uz slimnīcu, bet vēlāk tika izrakstīti.

Lelles "Hello Kitty" - apaļsejaini kaķēni kāzu tērpos - parādījās Singapūras "McDonald's" restorānos janvāra sākumā, izraisot pircēju milzīgu pieplūdumu.

Nopērkot vienu tā saukto ekstra maltīti, var iegādāties pāri "Hello Kitty" par 4,50 Singapūras dolāriem (1,6 latiem).

Drūzma bija tik liela, ka "McDonald's" izsauca policiju, lai tiktu galā ar ļaužu pieplūdumu dažos pārpildītos restorānos. Pēc ceturtdienas incidenta firma lūdza pircējus "saglabāt mieru un ievērot personāla norādījumus".

Kopš "Hello Kitty" tēla rašanās pirms 25 gadiem tas ir guvis milzu popularitāti Āzijā un ASV, sagādājot simtiem miljardu dolāru lielu peļņu tā radītājam - Japānas firmai "Sanrio Co.".

"McDonald's" tirgos "Hello Kitty" sešas nedēļas, katru nedēļu pārdodot citu šo leļļu pāri.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!