Par šokējošu tāpat atzīta kādas lielas parfimērijas firmas reklāma ar neķītrā pozā guļošu sievieti. "Tā ir pazemojoša poza. Man pāriet jebkura vēlēšanās iegādāties šīs smaržas," laikrakstam sacīja viena no aptaujātajām. Tikmēr attiecīgais plakāts patlaban Parīzē vērojams vai uz katras sienas.
Seksuālajām reklāmas tendencēm sākušas sekot arī ekskluzīvu apģērbu firmas. Viena no tām izmanto pat nosacītas izvarošanas ainas.
Parīzes reklāmas eksperti uzskata, ka "pornoreklāmu" bums ir pārejoša parādība, jo to provocējošā būtība cilvēkus ātri nogurdinās un reklāma nesasniegs cerēto mērķi.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit