Plazmas displeju televizoru pārdošanas apjomi globālajā tirgū šogad otrajā ceturksnī salīdzinājumā ar analogu laikposmu pērn palielinājušies par 95% - līdz 2,2 miljoniem aparātu, liecina ASV pētījumu kompānijas "DisplaySearch" veikts pētījums.
Tā dati rāda, ka 2006.gada aprīlī-jūnijā plazmas televizoru daļa pasaulē televīzijas aparātu tirgū sasniegusi 5% pretstatā 4% gada trijos pirmajos mēnešos.

Eksperti norāda, ka pieprasījums pēc plazmas displeju un šķidro kristālu displeju televizoriem krasi pieaug saistībā ar to cenu samazināšanos.

Japānas kompānija "Matsushita", kas ražo elektronikas preces ar zīmolu "Panasonic", nostiprināja savas pozīcijas pasaules plazmas televizoru tirgū, otrajā ceturksnī palielinot savu daļu līdz 28,3% pretstatā 21,5% pirmajos trijos šā gada mēnešos.

Otrajā vietā šajā tirgū ierindojās Dienvidkorejas kompānija "LG Electronics" ar 17,1% daļu. Tālāk seko Dienvidkorejas "Samsung Electronics" ar 13,6% daļu un Nīderlandes "Philips Electronics" ar 10,3% daļu.

Savukārt šķidro kristālu ekrānu televizoru realizācijas apjomi globālajā tirgū šogad aprīlī-jūnijā salīdzinājumā ar attiecīgu laikposmu pagājušajā gadā palielinājās par 135% - līdz 9,4 miljoniem aparātu. Šķidro kristālu ekrānu televizoru daļa pasaules televizoru aparātu tirgū sasniedza 22%

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!