
28 stundas lidmašīnas salonā pavadījuši "Etihad Airlines" reisa pasažieri, kas sestdien, 3.janvārī, no Abu Dabi devās uz Sanfrancisko, vēsta "CBS News".
Reiss tika aizkavēts uz 12 stundām biezas miglas dēl, taču pasažieri visu šo laiku tika paturēti salonā. Ņemot vērā, ka lidojums uz Sanfrancisko ilga vēl 16 stundas, cilvēki pavadīja lidmašīnā ilgāk nekā diennakti un nekavējās savu sašutumu paust sociālajos tīklos.
People clapping because we're FINALLY taking off. 12 hours later. See you soon, San Francisco. #StuckInEtihad @EtihadAirways— Ravali Reddy (@ravaliareddy) January 3, 2015
Tension building up 8hr+ inside @EtihadAirways EY183 stuck on Abu Dhabi Tarmac; took 4+ hrs more 2 resolve cc: @CBSSF pic.twitter.com/yIfG4Z8JCu— Mittal Parekh (@parekhmittal) January 4, 2015
"Šis bija sliktākais lidojums, kādu jebkad esmu pieredzējusi," atklāja kāda no pasažierēm. "Labierīcības nebija pieejamas, bija beidzies ūdens, salvetes, nebija ne ābolu, ne šokolādes!"
Ne mazāk uztraukušies bija cilvēki, kas savus tuviniekus sagaidīja Sanfrancisko lidostā, jo ilgu laiku nebija nekādas informācijas par reisa kavēšanos. Īpaši saniknota par aviokompānijas attieksmi bija kāda Mollija Rodžersa, kuras 11 gadus vecā meita atradās šajā lidmašīnā un lidoja viena pati.
"Etihad Airlines" pēc notikušā izplatīja preses relīzi ar atvainošanos un solījumiem kompensēt radušos zaudējumus, taču nav skaidrs, vai ASV pasažieriem jebkas tiks kompensēts, jo reiss aizkavējās ārzemēs. Ja kavēšanās notiek ASV, lidkompānijām ir jāmaksā iespaidīgas soda naudas, sākot ar trīs stundu kavējumu vietējiem un četru stundu kavējumu ārzemju reisiem. Soda apjoms var sasniegt pat 27 tūkstošus dolāru par pasažieri.