Kravas vilcieni valstu robežu šķērsos ik dienas, tādējādi samazinot preču un materiālu transportēšanas izmaksas, jo līdz šim pārvadājumi tika veikti tikai ar kravas automašīnām. Pierobežā esošo industriālo zonu apsaimnieko abas valstis, un vairākas Dienvidkorejas kompānijas ir izveidojušas savas ražotnes industriālajā zonā, kur pieejamā darbaspēka izmaksas ir krietni zemākas.
Korejas dzelzceļa kompānijas vadītājs Lī Čuls dzelzceļa pārvadājumu atklāšanas ceremonijā norādīja, ka abu valstu ekonomiskais ieguvums būs nenovērtējams. Viņš cer, ka drīzumā tiks panākta vienošanās arī par pasažieru pārvadājumiem. Dienvidkoreja jau iepriekš ir vēlējusies noorganizēt vilcienu satiksmi caur Ziemeļkoreju uz Ķīnu, Krieviju un citām valstīm, tomēr Ziemeļkoreja līdz šim ir pretojusies šādai iecerei.