Dīvaini klienti ar savām prasībām nomocījuši lielveikala "Tesco" šoferus, kuri pasūtītās preces klientiem piegādā mājās. Jaunā servisa vadība nespēj noticēt tam, cik neparastus uzdevumus klienti dažkārt mēdz uzticēt šoferiem.
Piemēram, šoferi, kas piegādā klientiem pārtikas preces, ir lūgti ieskrūvēt spuldzītes, iztīrīt aizdambētas izlietnes... un pat palīdzēt izvēlēties mājai piemērotākās tapetes.

Klientu lūgumi aizvest viņus kaut kur ar "Tesco" servisa automašīnu ir parasta parādība, tāpat arī prasība ar autofurgoniem pārvadāt tādus apjomīgus priekšmetus kā mēbeles.

Kāda ģimene pat lūgusi "Tesco" autofurgona vadītāju aizvest viņus uz kāzām. Šoferiem likts arī pieskatīt mazuļus, aizvest bērnus uz skolu, barot mājdzīvniekus, kamēr saimnieki devušies atvaļinājumā, nosūtīt vēstules, uzstādīt videoiekārtas un būt par testamenta lieciniekiem.

"Tesco Direct" vadība stāsta, ka kāda mīlu alkstoša sieviete, kuru Valentīna dienā bija pievīlis draugs, ielūgusi "Tesco" šoferi uz viņas sagatavotajām romantiskām vakariņām sveču gaismā.

Citu dīvainu prasību vidū bijuši lūgumi palīdzēt nomainīt automašīnas riepu, pacelt telefona klausuli un pateikt, ka mājas saimnieks ir izgājis, kā arī nodot bibliotēkā paņemtās grāmatas.

Kādam pārsteigtam šoferim lūgts uzņemt kādas ģimenes fotogrāfiju, bet citam bija jāzvana uz klientes darbavietu un jāpasaka, ka viņa saslimusi.

Savukārt kāda grūtniece lūgusi šoferi palīgā, sākoties dzemdībām... sieviete, protams, bija jānogādā slimnīcā.

"Tesco" pārstāve Karolīna Bredlija saka: "Mēs lepojamies ar to, ka varam parūpēties par saviem klientiem, taču visam ir savas robežas. Mēs iesakām šoferiem būt, cik iespējams, izpalīdzīgiem, taču nezaudēt mēra izjūtu."

"Mēs nevēlamies sagādāt neērtības citiem klientiem, kavējoties ar preču piegādi," norādīja Bredlija.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!