Vien četru gadu laikā drukas uzņēmums "Printful" atvēris divas ražotnes ASV un pavisam nesen – aizvadītās nedēļas ceturtdienā – jaunu ražotni Rīgas centrā. Uzņēmuma mērķis ir ievērojami kāpināt tirdzniecības apjomus Eiropā, kas šobrīd no kopējā uzņēmuma apgrozījuma veido vien 5%, stāsta "Printful" izpilddirektors Dāvis Siksnāns.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Rakstu sērijā "Latvija var!" portāls "Delfi" stāsta par uzņēmīgiem cilvēkiem Latvijas biznesā, kuru idejas pārtop inovatīvos produktos, iekaro eksporta tirgus vai pašmāju klientu sirdis. Projekts top sadarbībā ar DNB.

"Draugiem Group" uzņēmumu grupā iekļautais "Printful" nesen nosvinēja ceturto dzimšanas dienu. Šobrīd kompānijas klientu vairums atrodas ASV – vietā, kur "Draugiem Group" dibinātājam un līdzīpašniekam Laurim Libertam radusies ideja par šāda veida biznesu. Viņš atzīst, ka pirms veiksmīgās biznesa idejas atrašanas bijuši arī vairāki neveiksmīgi mēģinājumi sākt uzņēmējdarbību tālajā aizokeāna valstī.

Šobrīd "Printful" ir straujāk augošais grupas uzņēmums, kas ik gadu kāpina apgrozījumu aptuveni par 50%. Viens no lielajiem mērķiem, ko Liberts cer realizēt 2020. gadā, ir uzņēmuma iziešana publiskajā akciju tirgū. "Tas mūs mobilizētu, un tā mums būtu absolūti jauna pieredze," saka Liberts, piebilstot, ka gatavošanās tam ir sarežģīta, taču veiksmes gadījumā būs iespēja "paskatīties, kā ir vadīt publisku kompāniju".

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

DNB Lasāmgabali Latvija var!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form