Foto: Publicitātes foto
"220.lv Marketplace" platforma Latvijā un Baltijā darbojas jau kopš 2019. gada un šobrīd tajā aktīvu tirdzniecību ir izvērsuši jau vairāk nekā 4000 pārdevēju, pircējiem Baltijā piedāvājot sortimentu ar vairāk nekā trim miljoniem preču. Sākot ar maiju, "Marketplace" tirgus atvērsies arī Somijā, tādā veidā būtiski paplašinot tirdzniecības iespējas platformas pārdevējiem.

Kopš aizvadītā gada "Marketplace" platformā var iegādāties arī SIA "Meb&Podrez" ražotās mīkstās mēbeles. Kā stāsta uzņēmuma direktors Daņils Podrezs, pateicoties sadarbības uzsākšanai ar 220.lv, kopējais pārdošanas apjoms ir audzis vidēji par 30%.

Ar "Meb&Podrez" sortimentu "220.lv. Marketplace" var iepazīties šeit.

Par tirdzniecības uzsākšanu 220.lv stāsta Podrezs: "Pievienoties "Marketplace" pamudināja paziņa, kurš bija pārsteigts, ka mūsu uzņēmuma ražotās mēbeles tirdzniecības platformā vēl nav atrodamas. Viņš atklāja, ka 220.lv ir interneta veikals, kur ir atrodams teju viss, un tajā iepērkas liela daļa Latvijas iedzīvotāju. Ilgi nedomājot, nolēmu 220.lv nosūtīt pieprasījumu par sadarbības nosacījumiem un drīz vien saņēmu atbildes uz visiem sev interesējošajiem jautājumiem, kā arī sadarbības piedāvājumu. Pēc tam uzsākām gatavošanās procesu un pavisam drīz – tirdzniecības platformā "Marketplace" ievietojām pirmās preces."

Sākotnēji uzņēmums pārdevis kvalitatīvas budžeta klases mīkstās mēbeles Latvijā, tomēr redzot, cik daudz klientu iespējams sasniegt Marketplace platformā, tika nolemts pievienoties arī Lietuvas un Igaunijas tirgiem. Lielākais pieprasījums pēc "Meb&Podrez" mēbelēm ir Lietuvā, kam seko Latvija un Igaunija. Lietuvas un Latvijas patērētājiem piemīt tendence iegādāties preces lētāk un ātrāk, savukārt Igaunijas patērētāji izvēlas produktu pēc kvalitātes kritērijiem.

Uzņēmums kā lielāko ieguvumu, izmantojot "Marketplace", saskata laika ekonomiju, jo lielāko darbu paveic 220.lv komanda. Kā viņš atzīst, "Marketplace" komanda sniedz lielu atbalstu dažādos jautājumos par tirdzniecības uzsākšanu un rīkiem, kas palīdz piesaistīt pircējus. Tikmēr paši pilnībā var pievērsties mēbeļu ražošanai un piegādāšanai klientiem.

"Katrā Baltijas valstī mums ir savs interneta veikals, tāpēc pieredze kaimiņvalstu tirgos jau bija – atlika vien turpināt pilnveidoties. Vienlaikus, lai veicinātu tirdzniecību un sasniegtu jaunus klientus, izmantojam arī 220.lv piedāvātos mārketinga un reklāmas rīkus," norāda uzņēmējs.

Kā vērtīgu rīku ne vien pircējiem, bet arī pārdevējiem uzņēmums iesaka izmantot "atsauksmju un vērtējuma" sadaļu. "Plašajā preču klāstā patērētāji uzticas pārbaudītām vērtībām – ar labām atsauksmēm. Starp daudziem konkurentiem tieši tas izceļ un palīdz veikt izvēli par labu kādam pirkumam," novērojis uzņēmējs.

Turpina Podrezs: "220.lv klienti mūs novērtē un izvēlas, jo nodrošinām kvalitatīvas mēbeles par pieejamu cenu. Turklāt nodrošinām ātrāko piegādi. Arī preču atgriešanas gadījumos mēs operatīvi risinām problemātiskas situācijas. To pircēji novērtē un atgriežas pie mums vēl un vēl. Līdz ar to augstais pircēju vērtējums, pozitīvās atsauksmes palīdz veicināt vēl lielāku interesi par mūsu produktiem."

Uzņēmēji, kas vēlas pievienoties tirdzniecībai "Marketplace", var reģistrēties šeit.

Pievienojoties tirdzniecībai 220.lv, "Marketplace" komanda nodrošina palīdzību un konsultācijas ikvienam pārdevējam, lai gūtu pēc iespējas labāku pieredzi un augstus pārdošanas rezultātus. Marketplace speciālistu komanda īsteno dažādus pakalpojumus, piemēram, nebanku faktoringa uzņēmuma "Faktoro" pakalpojumus, loģistikas servisu "Fulfillment by Pigu" un reklāmas rīku "Martailer".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!