Foto: iStock
E-komercija, interneta veikali, internets ir termini, kas mūsdienās ir zināmi ikvienam interneta lietotājam. Latvijā 77% iedzīvotāju izmanto internetu, un no tiem 350 000 iepērkas internetā. Tāpēc Latvijas tirgus aizvien vairāk kļūst pievilcīgāks, jaunu interneta veikalu atvēršanai un interneta biznesa paplašināšanai Latvijā, ziņo Eiropas e-komercijas pārskati.

Starp visām trim Baltijas valstīm, Latvija atrodas otrajā pozīcijā starp Lietuvu un Igauniju, Balstoties uz Eiropas IKP rādītājiem. Kopš šī gada maija Latvija ir atvērusi savas interneta tirgus durvis nozīmīgam un starptautiskam interneta veikalam vidaXL, kas iepriekš Eiropā stabili darbojies jau 8 gadus. Pateicoties darbības uzsākšanai Latvijā, vidaXL tiek pārstāvēts nu jau visās Baltijas valstīs. Viens no galvenajiem iemesliem interneta veikala atvēršanai Baltijas tirgū, kalpoja straujā vidaXL e-komerciālā izaugsme un panākumi Skandināvijas valstīs. Latvijā vidaXL jau pus gadu pārdod dažādas preces klientiem, no dažādām Latvijas vietām. Plašais preču klāsts ietver preces sākot no interjera priekšmetiem, mēbelēm, aksesuāriem, līdz pat darbarīkiem un detaļām automobiļiem, rotaļlietām un pat apģērbiem.

Šī kompānija savu darbību uzsāka 2006. gadā Nīderlandē, kad divi jauni nīderlandiešu uzņēmēji, ar aizraušanos, kas ietvēra elektronisko komercdarbību, dibināja interneta veikalu vidaXL. Šobrīd vidaXL darbojas vairāk kā 25 pasaules valstīs Eiropā un Austrālijā. Kompānijas lozungs ir "Dzīvo labāk, tērējot mazāk!", piedāvājot pieejamas cenas, 2 gadu garantiju un bezmaksas piegādi jebkurām precēm no vidaXL interneta veikala. Papildus iepriekš minētajam, viens no papildus nozīmīgajiem punktiem, ir bezmaksas preču atgriešana 14 dienu laikā, no preces saņemšanas brīža, gadījumā ja prece neatbilsts klienta gaidām.

Pēdējo mēnešu laikā vidaXL.lv ir apmeklējuši vairāk kā 35,000 unikālie apmeklētāji, no kuriem 60% ir sievietes. Ar iknedēļas, dienas piedāvājumiem un pievilcīgām atlaidēm, šī kompānija ik mēnesi piesaista aiz vien vairāk jaunu klientu. Ar aptuveni 40% izaugsmes rādītāju, tiek prognozēta interneta veikala apmeklētāju dzimuma atšķirības samazināšanās, iepazīstinot pircējus ar vairāk precēm, kas saistītas ar transportlīdzekļiem un sportu.

Kompānijas mārketinga departaments ir ļoti optimistisks, attiecībā uz turpmāko darbību Latvijas tirgū, balstoties uz lieliskajiem vasaras kampaņas rezultātiem, un pateicoties lielajai klientu interesei populārāko preču piedāvājumā, tai skaitā pīto dārza mēbeļu klāstā. Un ziemas sezonā tiek gaidīti vēl labāki rezultāti.

Pēdējo nedēļu laikā vidaXL ir rīkojusi dažādas akcijas esošajiem un topošajiem klientiem, lai piesaistītu vairāk klientu un veicinātu atpazīstamību Latvijas tirgū. Šobrīd vidaXL sadarbībā ar portālu "Viņa.lv" rīko konkursu, kurā ir iespējams piedalīties līdz šī mēneša beigām, un kurā uzvarētājs savā īpašumā iegūs 70€ dāvanu karti, no interneta veikala vidaXL.lv.

Vairāk informāciju par interneta veikalu Jūs varat atrast šeit.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!