Foto: Publicitātes foto
Uzņēmums "Lindex" ir sācis darboties "femtech" nozarē, kas ir uzņēmumam pilnīgi jauns tirgus, un tagad laiž klajā jaunu zīmolu "Female Engineering", kas piedāvā novatoriskus produktus sievietes labsajūtas uzlabošanai dažādos dzīves posmos. Ieguldījums ir daļa no uzņēmuma veiktajiem pasākumiem jauna biznesa virziena un izaugsmes iespēju radīšanā, pamatojoties uz "Lindex" unikālo pieredzi apakšveļas izgatavošanā, kā arī augstāks mērķis — iedrošināt un iedvesmot sievietes. Turpinot iesākto, "Lindex" veica ieguldījumus un iegādājās lielāko daļu jaunuzņēmuma "Spacerpad" akciju un tā patentēšanas procesā esošo jaunievedumu saistībā ar aizsardzību menstruāciju laikā.

"Mūsu mantojums un ilgā pieredze apakšveļas izgatavošanā ir sniegusi mums unikālas zināšanas par sievietes ķermeni un padarījusi par izmēru, ērtuma un kvalitātes ekspertiem. Liekot lietā pieredzi jaunās iespējās, mēs tagad ieguldām "femtech" nozarē ar zīmolu "Female Engineering", kas, cita starpā, piedāvā novatorisku, uzsūcošu apakšveļu, kas izstrādāta, lai atbilstu sievietes vajadzībām visos dzīves posmos. "Femtech" ir mums jauns un ļoti aizraujošs tirgus segments, tas rada jaunas ilgtspējīgas izaugsmes iespējas, kuru pamatā ir Lindex stiprās puses un unikālā pieredze," stāsta izpilddirektore Suzanne Enboge (Susanne Ehnbåge).

"Female Engineering" produkti ir radīti, pamatojoties uz "Lindex" apakšveļas ekspertu un zinātnieku, audumu speciālistu un produktu un materiālu novatoru izpētes un attīstības darbu vairāku gadu garumā. Dažu "Female Engineering" produktu laišana klajā ir plānota šajā vasarā. Produkti būs pieejami vietnē "lindex.com" no rudens, vietnē "femaleengineering-official.com" un dažos "Lindex" veikalos.

"Ar "Female Engineering" produktiem "Lindex" zīmola piedāvājumā mēs sākam darbību interesantā, augošā tirgū ar lielu potenciālu. Tas ir nozīmīgs pagrieziena punkts mūsu darbā, kas veltīts sieviešu atbalstam visā dzīves laikā. Tā pamatā ir mūsu vēsturiskā pieredze apakšveļas izgatavošanā un augstāks mērķis — iedrošināt un iedvesmot sievietes. "Female Engineering" ir īsts jaunievedums — tā novatoriskie un ilgtspējīgie produkti ir paredzēti sieviešu vajadzībām dažādos dzīves posmos, piemēram, menstruāciju, grūtniecības laikā, pēcdzemdību periodā, barojot ar krūti, menopauzes laikā un urīna nesaturēšanas gadījumā. Šīs vajadzības šādā veidā vēl nekad nav izpildītas. Mūsu produktu laišana klajā ir jauna ceļojuma sākums, tas turpināsies un tiks attīstīts kopā ar klientēm," stāsta Suzanne Enboge.

"Lindex" ieguldījums femtech nozarē tiek turpināts, iegādājoties lielāko daļu jaunuzņēmuma "Spacerpad AB" akciju. "Spacerpad" mērķis ir palīdzēt sievietēm mazattīstītajās valstīs menstruāciju laikā un veicināt ilgtspējīgu patēriņu. Uzņēmums "Spacerpad" ir izstrādājis vairākkārt lietojamu menstruāciju paketi, izmantojot pilnīgi jaunu patentētu, novatorisku tehnoloģiju. Uzņēmuma vadītājas ir Burosas Universitātes Audumu skolas dizaina un materiālu apstrādes asociētā profesore Lēna Berglina (Lena Berglin) un vecākā lektore aprūpes zinātnē Kārina Hēgberga (Karin Högberg).

"Sieviete un viņas vajadzības uzņēmumam "Lindex" ir vissvarīgākais. "Spacerpad" rīcībā ir unikāls resurss un iespēja — vairākkārt lietojama pakete. Kļūt par investoriem un partneriem šajā uzņēmumā ir fantastiski aizraujoši. Mūsu kopīgais mērķis ir panākt, lai šīs unikālās menstruāciju paketes sasniegtu meitenes un sievietes, kam trūkst līdzekļu menstruālo pakešu iegādei, tādējādi sniedzot savu ieguldījumu sieviešu un meiteņu pārliecības stiprināšanā," stāsta Suzanne Enboge.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!