Mix kokteiļi ir jau sagatavoti baudīšanai – jauks izskats, svaigs aromāts, pikanta garša. Tāpēc ikviens var izvēlēties sev piemērotāko un tīkamāko MIX'iņu. MIX atdzesētie dzērieni - tieši no pudelītes vai caur salmiņu bez steigas un ar baudu...
MIX'us "Alita" sāka ražot 2001. gadā, cenšoties turēties līdzi pasaules modei. Alkoholiskie kokteiļi, kas pasaulē vēl pazīstami arī kā "alkopops", parādījās jau 1995. gadā un uzreiz iekaroja sev vietu jauniešu aprindās. Galvenie faktori, kas noteica "alcopops" popularitāti, ir tas, ka tiek garantēta augsta kokteiļu kvalitāte, savukārt patērētājs vienmēr zina, cik stiprs īsti ir viņa lietotais kokteilis (faktiskais alkohola daudzums %). Taču galvenais faktors, kas noteica šīs dzērienu kategorijas popularitātiti – tās ir garšas īpatnības. Svaiga aromāta alkoholiskie kokteiļi ar augļu garšu ir vienkārši pagatavojami, tomēr tie ir populāri uz kolas bāzes gatavoti kokteiļi. Tieši tāpēc šī dzērienu kategorija kļuva populāra tādās rietumu valstīs kā Anglija, Vācija, Francija, Dānija, Holande, proti, kur ir uzplaukusi klubu kultūra, kas kļuvusi par ikviena jauna cilvēka dzīves normu.

Visvairāk MIX alkoholiskos kokteiļus iecienīja 18 – 25 gadus veci jaunieši un 25 – 35 gadus veci aktīvi, jaunību mīloši cilvēki. Ar MIX izauga visa uzticamo patērētāju paaudze. Tas bija sasniedzams, pateicoties nemainīgajai MIX kvalitātei un pastāvīgajiem jaunas garšas meklējumiem

MIX WATERMELLON - populārākā garša ne tikai MIX garšu portfelī, bet arī visā tirgū! Radīdami šo garšu, "Alita" tehnologi īpašu uzmanību pievērsa pareizo komponentu meklēšanai

ALKOHOLA LIETOŠANAI IR NEGATĪVA IETEKME

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!