'T-LAB Professional': skaistumkopšanas līdzekļi, par kuriem ķermenis teiks 'paldies'
Foto: Publicitātes foto

Vladimirs Tarasjuks, starptautiskas kompāniju grupas "VT HOLDING" un zīmola "T-LAB Professional" dibinātājs un inovāciju direktors

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Pasaki man, kas stāv tavā vannas istabas kosmētikas plauktiņā, un es pateikšu, kāds tu esi. Vai kosmētika var būt cilvēka vērtību indikators? Viennozīmīgi ‒ jā, ja kosmētiskais produkts ir izveidots, pamatojoties uz stabilu vērtību sistēmu. Par to, kā radīt šādu kosmētiku matiem un ķermenim, stāsta Vladimirs Tarasjuks un Katerīna Tarasjuka, starptautiskā holdinga "VT Holding" dibinātāji un īpašnieki. Holdings savukārt ražo zīmola "T-LAB Professional" kosmētiku.

Ģimene dzīvē un biznesā

Viņš — starptautiski pazīstams frizieris ar vairāku gadu pieredzi, skaistumkopšanas salonu tīkla īpašnieks, profesionālas frizieru akadēmijas un izdevniecības nama vadītājs. Viņa — starptautiski atzīta juriste, biznesa lēdija, stratēģiskās biznesa attīstības un mārketinga speciāliste. Šīm divām personībām bija lemts satikties, lai izveidotu ne tikai laimīgu ģimeni, bet arī plaukstošu biznesu skaistuma industrijā. Pašlaik Katerīna un Vladimirs, līdzvērtīgi biznesa sadarbības partneri, attīsta "VT Holding", vadoties pēc ģimeniskuma, vienlīdzības, kosmopolītisma un iekļautības principiem.

Vladimirs Tarasjuks profesionālo ceļu uzsāka, turot rokās frizieru šķēres. "1994. gadā es atvēru pirmo salonu savā dzimtenē, Ukrainā. Vienlaikus vairākus gadus pēc kārtas piedalījos profesionālos starptautiskos konkursos, ko organizēja kāds slavens, profesionāls zīmols Rīgā. Ir interesanti tagad atskatīties uz savu izaugsmi ‒ ar laiku regulāri ieguvu arī godalgotas vietas".

T-LAB Professional Beauty Show, 2016

Arī pēc tam turpinājās attīstība. Savas studijas atklāšanai sekoja pilna pakalpojumu spektra salonu izveide, tajos kopa sejas, ķermeni un rokas. Nestandarta risinājums bija pieaicināt sadarboties ārstus - trihologus, kuri konsultēja klientus par galvas ādas veselību. Tam sekoja salonu franšīzes attīstība, kosmētikas zīmolu izplatīšana, savas akadēmijas un izdevniecības atklāšana.

Frizūru kolekcija "Premier" no zīmola T-LAB Professional, 2017

"Manus radošos darbus 25 gadu garumā publicēja pasaulē pazīstamas izdevniecības, un ir patīkami apzināties, ka cilvēki Eiropā, Amerikā un Āzijā lūdza saviem meistariem izveidot frizūru "kā uz šī foto", rādot mūsu akadēmijas darbus.

Tas viss mani noveda pie sava, augstas kvalitātes kosmētikas zīmola "T-LAB Professional" izveidošanas, ar kuru mēs uzreiz piedalījāmies starptautiskajās izstādēs Itālijā, Lielbritānijā, ASV un Japānā. Zīmola produkti ir paredzēti matu, galvas ādas, sejas un ķermeņa kopšanai. Pēc tā palaišanas tirgū par mums rakstīja "Forbes", "ELLE", "BAZAR", "VOGUE" un daudzi citi," biznesa attīstības vēsturi atceras Vladimirs.

T-LAB Professional Natural Hair & Skin Care Products, Londona, 2018.

"Esam atvēruši starptautisku distribūcijas kompāniju Viļņā. Tad tika dibinātas kompānijas Londonā un Miami. Kopš 2007. gada, kas tika izveidots zīmols "T-LAB Professional", ražošana tika organizēta ar partneru palīdzību Itālija, Spānija un Francijā. Mēs saskarāmies ar dažādām grūtībām un sapratām, ka partneri nevar nodrošināt mūsu vajadzības, izstrādājot inovatīvus kosmētikas produktus, un nolēmām atvērt pašu ražošanu Lietuvā, kur jau veiksmīgi strādāja mūsu tirdzniecības kompānija un noliktavas," stāsta Vladimirs.

"Zīmolā "T-LAB Professional" ir iedzīvināta visa mana iepriekšējā pieredze. Ikdienā strādājot ar dažāda vecuma, dzimuma un tautības klientiem, ir iespējams saskarties ar dažādiem matu tipiem, dažādu ādas struktūru un sejas ģeometriju. Te nepietiek tikai ar pareizu griešanas tehniku, ir nepieciešamas zināšanas triholoģijā, jāsaprot, kādi faktori ietekmē matu un galvas ādas veselību. Rūpēs par taisniem vai cirtainiem matiem ir savas nianses. Klimats un dzīvesveids arī diktē savus noteikumus. Padziļināta izpratne par to, kas ir vajadzīgs klientiem dažādās pasaules malās, deva izpratni par turpmāko zīmola attīstību. Tāpēc loģisks turpinājums manam profesionālajam ceļam ir sava produkta izveide, kurā ir ņemti vērā visi tie faktori, ar kuriem esmu saskāries, strādājot ar klientiem," tā stāsta Vladimirs.

Kosmētikas flakoni kā dabas krāsu atspoguļojums

Kas vispirms būtu jāzina par kosmētiku "T-LAB Professional"? Pēc Vladimira un Katerīnas teiktā ‒ to, ka zīmols ražo efektīvu, uz rezultātu vērstu produktu. Ražojot skaistumkopšanas produktus, uzņēmums ievēro principu "skaistums caur veselību". Tieši šī filozofija, kas izveidojās vēl pirmā salona atvēršanas brīdī 1994. gadā, vēlāk transformējās kvalitatīvos produktos un ļāva uzņēmumam iegūt klientu mīlestību visā pasaulē ‒ kosmētika tiek veiksmīgi pārdota 28 pasaules valstīs.

As Beautiful As Nature – "T-LAB Professional"

Visi "T-LAB Professional" produkti ir 99% dabiski, un viens procents atbild par produkta stabilitāti un unikālu aromātu. Tie satur aktīvus organiskus ziedu ekstraktus, kuru nokrāsas atbilst zīmola flakonu krāsām, pasvītrojot dabas daudzveidību. Visi produkti ir dermatoloģiski testēti, bet nekad – uz dzīvniekiem, tamdēļ derēs vegāniem. Visos zīmola produktos ir augsta alvejas organiska ekstrakta, naturāla vitamīna E un pantenola koncentrācija, kas nodrošina antibakteriālus un pretiekaisuma īpašības – tas ir īpaši aktuāli mūsdienās.

"Nav noslēpums, ka ir kosmētikas fabrikas, kas strādā uz ātrumu. Skaistumkopšanas industrijā parādījās tāda pati tendence kā modes pasaulē ‒ tas ir, pēc "fast fashion" nāca "fast beauty". Droši vien visi ir redzējuši video no izgāztuvēm, kur tiek izmestas tonnas neizpārdotu produktu. Esam sev izvēlējušies citu ceļu. Mēs ilgi testējam mūsu produktus, vispirms laboratorijās ‒ savās un neatkarīgās, tad salonos tos pārbauda meistari. Mēs paši arī piedalāmies šajā procesā un pārbaudām produktus uz sevis un saviem bērniem. Bērni vienmēr saka patiesību, tie ir visgodīgākie patērētāji. Mums ir divi bērniņi – 3 un 5 gadus jauni. Un, tā kā mēs ražojam "unisex" kosmētiku visu tautību un vecumu cilvēkiem, tostarp bērniem, mēs vienmēr jautājam viņu viedokli. Tikai pēc visiem šiem posmiem tiek pieņemts lēmums par produkta nokļūšanu tirgū. Uz šo brīdi mēs esam absolūti pārliecināti par visa tā, ko mēs ražojam, efektivitāti, drošību un pievilcību," uzņēmuma pieeju apraksta Katerīna.

Līdzvērtīgi biznesa līdzīpašnieki Vladimirs Tarasjuks un Katerīna Tarasjuka ar meitām Sofiju un Keitiju, Viļņa, 2019

Tātad, vēl viens "valis", uz kura balstās "T-LAB Professional", ir iekļaujoša pieeja. Vārdu "iekļautība" parasti izmanto, lai parādītu, ka kādā procesā tiek ņemtas vērā visu cilvēku intereses neatkarīgi no viņu izcelsmes, dzimuma vai ārējā izskata, bet arī tādā nozīmē, ka produktu var izmantot uzreiz vairākos veidos. Katerīna uzsver, ka šīs vārds palīdz pilnībā aprakstīt "T-LAB Professional" pieeju, jo katrs produkts risina vairākus uzdevumus vienlaicīgi un ir piemērots jebkuram dzimumam, vecumam, savukārt zīmola kolekciju daudzveidība ļauj piemeklēt līdzekli jebkuram matu tipam ‒ gludiem, cirtainiem vai problematiskiem. Ir ļoti svarīgi uzsvērt, ka kosmētika piemērota grūtniecēm.

"Kad es gaidīju bērniņu, saskāros ar to, ka ir sarežģīti iegādāties kosmētiku grūtniecēm, kas labi smaržotu, labi izskatītos, kas būtu dabīga un droša. Daudziem ir svarīgi, lai kosmētika ir estētiski pievilcīga, un nebūtu jāmaina savs ierastais dzīves stils un iecienītākais kosmētikas zīmols, sākoties grūtniecībai un zīdīšanas laikam. Šķiet, ka tirgus ir pārpildīts, bet, kad sāc pētīt piedāvājumu, izrādās, ka ar grūtniecību daudzas lietas kļūst tev nepieejamas, jo nav drošas topošas māmiņas veselībai ‒ piemēram, skaists apģērbs vai skaisti iepakota un smaržīga kosmētika, pat mīļākās smaržas. Kādā brīdī man likās, ka ar grūtniecību manai ierastajai dzīvei bija pienācis gals," smejas Katerīna.

"T-LAB Professional" dāvanu iesaiņojums

"Tā mūsu laboratorijai parādījās ambiciozs uzdevums – izveidot drošu un efektīvu formulu, kas der visai ģimenei, lai tajā nebūtu sastāvdaļu, kas nav pieļaujamas bērnu vai grūtnieču kosmētikā. Un mums ir izdevies. Tagad mēs ražojam drošu, dabīgu kosmētiku ar patīkamu, neuzmācīgu aromātu ekoloģiskā iepakojumā, kas priecē acis. Var nebaidīties izmantot mūsu produktus grūtniecības laikā vai nomazgāt mazuli ar to pašu līdzekli, ko izmantojat paši."

Vladimirs atklāj vēl kādu svarīgu detaļu: "Es profesionāli nodarbojos arī ar rasēšanu, tāpēc pats veidoju flakonu dizainu, ko pēc tam kopā ar rūpnieciskajiem dizaineriem pārvēršam galaproduktā un palaižam tirgū. Mums pašiem un mūsu klientiem ļoti svarīgs ir estētiskais aspekts, tāpēc mēs veltām tam lielu uzmanību. Gribētos uzsvērt, ka mēs ražojam dabīgo kosmētiku, tas ir, izmantojam dabas spēku, lai cilvēki būtu veseli un skaisti. Tāpēc mūsu flakoni ir tikpat koši un sulīgi kā pati daba. Katra flakona krāsa atveido tā auga nokrāsu, kura ekstrakts ir izmantots konkrētajā kolekcijā. Piemēram, melnais flakons no kolekcijas "Royal Detox" atbilst melnās orhidejas ekstraktam, kas ir pazīstama ar savu detoksa funkciju."

Tā kā "T-LAB Professional" ražotne atrodas Lietuvā, Vladimirs un Katerīna ir labi pazīstami ar Baltijas klimata īpatnībām. Tieši tāpēc viņi ir atlasījuši dažus produktus, kas varētu būt īpaši noderīgi Baltijas valstu iedzīvotājiem.

cid:7C629520-CC31-4B2F-BA8F-DF94D7D5E81EEkoloģisks, atkārtoti uzpildāms un pastrādājams iepakojums, Grieķija, T-LAB Professional

  1. Daudzas sievietes Latvijā ir dabīgi gaišu vai balinātu matu īpašnieces. Viens no T-LAB "know-how", kas blondīnēm būs pa prātam, ir šampūns Blond Ambition ar violetu dabīgo pigmentu. Pateicoties unikālajai formulai, tas piešķir gaišiem matiem patīkamu spīdumu, noņemot nost dzeltenumu. Šis šampūns ir piemērots dabīgiem, kā arī pilnībā krāsotiem matiem, kā arī tām dāmām, kam patīk tādas krāsošanas tehnikas, kā balajāža vai ombre.
  2. Tiem, kas bieži ir ceļā vai vēlas ietaupīt laiku un līdzekļus, ir obligāti jāpievērš uzmanība produktam "pieci vienā" ‒ Absolute Wash. To var izmantot kā šampūnu matiem, dušas želeju, sejas attīrošo līdzeklī, līdzekli dekoratīvās kosmētikas noņemšanai un roku ādas tīrīšanas līdzekli. Pretēji populāram uzskatam, ka universāli līdzekļi tiek galā ar uzdevumu diezgan viduvēji, "Absolute Wash" ir patīkams izņēmums. Jūs varat būt droši, ka, dodoties ceļojumā un līdzi ņemot šo līdzekli, jūsu āda būs vislabākajā kārtībā (sastāvs nesausina) un mati būs spīdīgi un viegli ķemmējami, pateicoties barojošam un mitrinošam efektam. Maksimāli ērti, kad nav pie rokas visu ierasto līdzekļu.
  3. Vēl viens zīmola jaunums ir Absolute Cream. Pateicoties zīmola unificētajai zinātniskajai pieejai, laboratorija "T-LAB Professional" ir izstrādājusi produktu, kas darbojas ar sejas un ķermeņa ādu, pielāgojoties tās īpatnībām.
  4. Viena no jaunākajām tendencēm ir skaistumkopšanas līdzekļi, ko nevajag mazgāt nost, proti, dažādi serumi un fluīdi. Tāpat kā āda, mati var "nogurt" no apkārtējās vides, no pārmērīgas krāsošanas un kļūt bojāti. Tad talkā nāk produkti, ko pēc analoģijas ar sejas krēmu ir nepieciešams atstāt matos uz visu dienu. Viens no tādiem "atklājumiem" ir fluīds Total Protect – pirmais produkts matiem un galvas ādai ar SPF 15, kas vienlaikus ir arī nakts līdzeklis galvas ādas un matu kopšanai – Coco Therapy Overnight Serum Deluxe.
  5. Ķirsītis uz kūkas ir dabīgs un barojošs veidošanas līdzeklis matiem, kam ir "atmiņa" un kas saglabā jūsu radīto stilu un matu apjomu uz ilgu laiku, tai pat laikā matos paliekot pilnīgi nemanāmam..

Baltijas valstu iedzīvotājiem šie produkti ir absolūts "must-have", jo mati ir stipri pakļauti vēja, saules, jūras sāls, cieta krāna ūdens ietekmei un temperatūras svārstībām. Tas viss sausina galvas ādu un ietekmē matu veselību.

"Starp citu, tagad mēs ar prieku strādājam pie jauniem produktiem, un jau pavisam drīz gaismu ieraudzīs jauni zīmoli ‒ "T-LAB Organics", kas ir balstīts uz ārstniecības augu bioloģiskajiem ekstraktiem, kā arī "T-LAB Kids" un "T-LAB Home"," zina stāstīt Vladimirs.

Ražot sev un palīdzēt pelnīt arī citiem

Veiksmīga skaimstumkopšanas līdzekļu ražošana kļuva iespējama, pateicoties pašu fabrikai un noslēgtajam ekoloģiskās ražošanas ciklam ‒ "T-LAB Professional" zīmols pats rada produktu formulas, pats ražo produktu un iepakojumu, un tam ir arī nepieciešamais aprīkojums plastmasas pārstrādei.

Ražošanas jaudas, kompāniju grupa "VT HOLDING, Viļņa

"Biznesā neizbēgami iestājas posms, kad esi pieļāvis visas iespējamās kļūdas, pamatīgi izpētījis, kā darbojas procesi nozarē, zini visus zemūdens akmeņus. Un kas vēl svarīgāk ‒ zini, kā panākt ilgtspējīgu, pozitīvu rezultātu. Tad var dalīties pieredzē ar citiem. Tāpēc tagad savā fabrikā mēs ne tikai nodrošinām pašu produktu ražošanu, bet piedāvājam arī citiem uzņēmumiem sadarboties ar mums līgumražošanas formātā (private label). Tas nozīmē, ka pie mums var vērsties uzņēmums, kas vēlas tirgot savu produktu, bet mēs pilnībā īstenojam šo projektu no A līdz Z. Mēs varam izstrādāt formulu produktam vai reproducēt jau esošu formulu, un pēc tam ‒ kas pats par sevi ir unikāli ‒ patstāvīgi izgatavot plastmasas flakonus, kurus var pārstrādāt vai atkārtoti aizpildīt. Ja nepieciešams, mēs varam izpildīt visus mārketinga uzdevumus: izstrādāt logo, iepakojuma dizainu un zīmola pozicionēšanu," stāsta Vladimirs.

Ražošanas jaudas, kompāniju grupa "VT HOLDING, Viļņa

Katerīna piebilst: "Pandēmijas laikā visa pasaule saskārās ar loģistikas krīzi, ierastās piegādes ķēdes cieta ierobežojumu dēļ, tas skāra arī daudzus uzņēmumus. Pateicoties tam, ka mums pieder uzņēmumu grupa, kurā ietilpst gan kosmētikas produktu, gan iepakojuma ražošana zem viena jumta, esam nonākuši izdevīgā situācijā un spējam strādāt bez traucējumiem. Turklāt mums ir izdevies ieviest slēgta cikla ražošanu, noslēdzot to ar pašu plastmasas flakonu pārstrādi, lai varētu ražot jaunus flakonus, kas padara fabriku vēl ekoloģiskāku un videi draudzīgāku. Šīs priekšrocības atved pie mums gan lielus zīmolus, gan mazus uzņēmumus, kas ir gatavi uzticēt mums savu produktu ražošanu. Mēs daudz strādājam ar izplatītājiem, saloniem, mazumtirdzniecību, tiešsaistes platformām un farmaceitiskiem tīkliem, ražojot viņiem dabīgus produktus matu, ķermeņa, sejas, mutes dobuma kopšanai, kā arī dažādus dezinfekcijas līdzekļus, kas nu jau ir kļuvuši par neatņemamu mūsu dzīves sastāvdaļu."

"Un visgaršīgākais, kā vienmēr, ir atlicis desertam, smaidot piebilst Vladimirs, "pašlaik mēs strādājam pie jaunās eko-fabrikas projekta Trakai rajonā, netālu no Viļņas. Šeit ir vairāk nekā 2000 ezeru un pazemes avotu ar kristāldzidru ūdeni, ko lietojam produktu ražošanā sevis un mājas kopšanai."

Jaunas fabrikas "VT EcoFactory" projekts, Trakai rajons, Lietuva

Health and Beauty Experts since 1994

Ja jūs interesē sadarbība ar "T-LAB Professional", tad nosūtiet pieteikumu mājas lapā un ar jums sazināsies uzņēmuma pārstāvis.

"T-LAB Professional" produktus Latvijā var iegādāties Mēness Aptieka, Azeta un Douglas, kā arī citos mūsu Latvijas partneru tiešsaistes veikalos vai veicot pasūtījumu oficiālajā interneta veikalā T-LAB Professional.

Tālrunis: +370 (646) 20 848.

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form